Gå til innhold

Nå blir jeg HELT ifra meg

Anbefalte innlegg

Gjest fastdoner
Skrevet

Jeg er ikke bare utrolig lei meg men helt fortvilet. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre. Den solgte min bolig å over en mnd etterpå mottar jeg klage. Klage på det nydelige golvet jeg solgte som var helt nytt. Parkett sånn dyr type til og med... Han hadde luftet å malt å gulvet (Ifølge ny eier) hadde bulet seg. Når han kom å så på huset, sa vi at vi hadde stått for alt untatt rørlegger arbeid. Han visste at vi hadde lagt på nytt gulv vi selv. Å nå må vi fikse opp i det?! Har bodd der mange år å ALDRI hatt problemer med noen gulv.

Tips værså snill

Skrevet

Neste gang tegner du kanskje eierskifteforsikring?

"........................................"

Skrevet

Har du ikke tegnet eierskifteforsikring?

Min erfaring med eierskifteforsikring er at de er mestere på å sno seg unna. Vi oppdaget lekkasje både på loft og i kjeller etter at vi flyttet inn. Men vi får ikke et rødt øre for det :-(

Hvis ikke du har forsikring vet jeg ikke helt hva du skal gjøre.

Jeg tror jeg ville ha tatt kontakt med megleren for å høre hvordan du skal forholde deg.

Lykke til!

Skrevet

Neste gang tegner du kanskje eierskifteforsikring?

"........................................"

Selvom man har eierskifteforsikring er det faktisk ikke like enkelt å få dekket alt sammen. Hvis du har en flott megler så går det sikkert ann å ringe han, men vi har hatt dårlig erfaring med megler som vi kjøpte huset gjennom. Han er skikkelig motbydelig ukoselig.

Lykke til!

Skrevet

Selvom man har eierskifteforsikring er det faktisk ikke like enkelt å få dekket alt sammen. Hvis du har en flott megler så går det sikkert ann å ringe han, men vi har hatt dårlig erfaring med megler som vi kjøpte huset gjennom. Han er skikkelig motbydelig ukoselig.

Lykke til!

Det er sant. Man må ofte sloss med forsikringsselskapet. Men husk på at et forsikringsselskap ofte vil gi avslag selv om de vet at de er forpliktet til å betale. Dermed er det alltid noen som gir opp, som ellers ville vunnet frem, og selskapet har spart penger.

".........................................."

Skrevet

Betal det du må og glem det fortest mulig. Noen kjøper vet å sno seg, jeg var også utsatt for en slik og måtte betale 25 000 kr til de nye eierne.

Gjest fastdoner
Skrevet

først takker jeg for alle svar. Vi har eierskifte forsikring. Det er bare det at å si at han har luftet ut å latt verandadøre være oppe å at det har regnet å vært disig og det gjorde at det ble bluer i golvet å at det er nå helt deformert?!?! Hallo! 3.5 uker etter at han har flyttet inn der å vi bodde der i 2 mnd etter at vi la golvet, allurat som de 2 andre soverommene. Men de golvene er HELT fine å vi har lagt dem på akkurat samme måte. Jeg bare begriper ikke hva han har gjort med det golvet!

Skrevet

først takker jeg for alle svar. Vi har eierskifte forsikring. Det er bare det at å si at han har luftet ut å latt verandadøre være oppe å at det har regnet å vært disig og det gjorde at det ble bluer i golvet å at det er nå helt deformert?!?! Hallo! 3.5 uker etter at han har flyttet inn der å vi bodde der i 2 mnd etter at vi la golvet, allurat som de 2 andre soverommene. Men de golvene er HELT fine å vi har lagt dem på akkurat samme måte. Jeg bare begriper ikke hva han har gjort med det golvet!

Han har ikke vasket det med mye vann da?

Gjest fastdoner
Skrevet

Han har ikke vasket det med mye vann da?

Du jeg vet ikke.. Synes bare at det er merkelig... Vi la det nye parkett golvet å bodde med det i ca 2 mnd før vi flytta. #.5 uker etter at han flytter inn, sier han at det er deformert pga det ikke er nok gliper mellom golv å vegg å at siden han hadde verandadøre oppe når det regnet å været var disig, så ble golvet bulete?? Jeg har bood der i over 5 år å aldri hatt det problemet i det hele tatt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...