Gjest I bakehumør Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 ..? Får bare tåpelige blikk når jeg spør etter vanillasugar. Noen som vet 0 Siter
TrineE Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Tror det kan være vanillapowder http://images.google.com/images?q=vanillapowder 0 Siter
Gjest ordboka Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 vanilla-flavoured sugar, sier ordboka mi 0 Siter
Gjest ordboka Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 http://www.dlc.fi/~marianna/gourmet/i_vanill.htm 0 Siter
Gjest I bakehumør Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 takker og bukker. Rart de ikke skjønte hva jeg ville ha sist da. Prøvde litogmed å forklare at jeg skulle bake. 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 er det ikke custard sugar da? mener jeg har det i skapet... 0 Siter
calendula Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Custard Powder - det er det det! Custard powder er pulver til å lage vanlijesaus av! 0 Siter
calendula Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vanilla essence er mest vanlig i England (som dråper altså) - sjelden man finner vaniljesukker som vi har det her. 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Custard powder er pulver til å lage vanlijesaus av! da må det bli custard sugar. 0 Siter
nick Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Underlig når folk spør om sånt jeg akkurat har lurt på. På min uutrettelige jakt etter en vaffeloppskrift, så fant jeg en på nett. Den har vaniljesukker i seg. Det er ikke så enkelt når man bor i utlandet, men jeg gikk da bort i butikken og tittet i bakehyllene. Massevis av Baking Powder (bra, det trengte jeg også), men bare en liten boks med Foster Clark's Vanilla Flavour. Så det tror jeg er vaniljesukker. Det lukter i hvert fall sånn. Custard er noe som de har på Teletubbies. Spiser du det så blir du homo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.