Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På radioen nå...disse "gitargutta" eller hva de kaller seg, som ødelegger og radbrekker "Halleluja" til noe som likner på en perversjon av Take That. Fysj, så patetisk!

".........................................."

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• flisa

4

• MsSophie

4

• DarkPink

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jævlig. Direkte smertefullt.

Når jeg hører den låta får jeg lyst til å trå til med vold mot Espen Lind og co. Rå vold.

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

amen..

irriterende..men orker ikke bry meg... viss vass :P

Skrevet

Det er jævlig. Direkte smertefullt.

Når jeg hører den låta får jeg lyst til å trå til med vold mot Espen Lind og co. Rå vold.

Ja, jeg får rett og slett lyst til å skyte. Bra for disse helvetes knølene at jeg er en fredelig fyr i praksis.

"..........................................."

Gjest salmiakk
Skrevet

Take that var kanskje ikke stuerent å like for mange, men synge kunne de:)Fengende var det også, perfekt musikk å vaske gulvet etter.

Jeg vasker gjerne gulvet etter disse guttas versjon også.

Dypere inn i musikkens verden har jeg ikke tid til å gå.

Klart de kan synge:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg får rett og slett lyst til å skyte. Bra for disse helvetes knølene at jeg er en fredelig fyr i praksis.

De skal være glade for at jeg verken har våpen eller evnen til å skyte spesielt godt.

Skrevet

De skal være glade for at jeg verken har våpen eller evnen til å skyte spesielt godt.

Jeg er ganske så god til å skyte med pistol/revolver. Men for tiden har jeg ikke våpen i huset :-)

"........................................."

Skrevet

Take that var kanskje ikke stuerent å like for mange, men synge kunne de:)Fengende var det også, perfekt musikk å vaske gulvet etter.

Jeg vasker gjerne gulvet etter disse guttas versjon også.

Dypere inn i musikkens verden har jeg ikke tid til å gå.

Klart de kan synge:)

Synge kan de selvfølgelig. Det kan Brittney Spears også. Og Julio Iglesias.

Gjest grønn fe
Skrevet

ja, du er vel mer en sånn verbal kranglefant du

Gjest salmiakk
Skrevet

Synge kan de selvfølgelig. Det kan Brittney Spears også. Og Julio Iglesias.

Men de er ikke verdig til å synge en slik sang?

Du skal virkelig synge jævlig dårlig for å ødelegge den sangen.

Jeg kunne glatt ha ødelagt den, men at gitarkameratene synger så dårlig at det kan karakteriseres som jævli, det blir for dypt for meg..

Skrevet

ja, du er vel mer en sånn verbal kranglefant du

Bare med folk som motsier seg selv, og nekter å innse det :-)

"......................................"

Gjest grønn fe
Skrevet

Bare med folk som motsier seg selv, og nekter å innse det :-)

"......................................"

Uanset hvilket nick jeg bruker så skal du mase og krangle på hver minste detalj!!!!

Skrevet

Men de er ikke verdig til å synge en slik sang?

Du skal virkelig synge jævlig dårlig for å ødelegge den sangen.

Jeg kunne glatt ha ødelagt den, men at gitarkameratene synger så dårlig at det kan karakteriseres som jævli, det blir for dypt for meg..

Jepp, de klarer det. Bl.a fordi de overdriver og forsøker å overdramatisere og overkomplisere den, med et resultat som blir mildt sagt patetisk. De kan synge, men de synger jævli. Verst er denne alljandro-snørrvalpen - han høres jo faen meg ut som en femåring som ennå ikke er kjønnsbestemt. *Grøss*

Skrevet

Uanset hvilket nick jeg bruker så skal du mase og krangle på hver minste detalj!!!!

Et tips: Se på tråden du svarer i. Det var DU som åpnet med å anklage meg for å krangle, i en tråd jeg ikke har skrevet noe som helst til deg.

"........................................"

Gjest salmiakk
Skrevet

Jepp, de klarer det. Bl.a fordi de overdriver og forsøker å overdramatisere og overkomplisere den, med et resultat som blir mildt sagt patetisk. De kan synge, men de synger jævli. Verst er denne alljandro-snørrvalpen - han høres jo faen meg ut som en femåring som ennå ikke er kjønnsbestemt. *Grøss*

ok da, skal ikke krangle på det. Blir litt som når jeg og min mann ser på dansefeber og synes deltakerne danser flott, for så etterpå å bli vitne til at dommerne slakter dansen deres fullstendig...

Som min kjære sier:"Tror ikke vi har de beste forutsetningene for å uttale oss om dans." men det SER bra ut. (Og jeg synes disse gutta høres bra ut.)

Trives forøvrig bra som tonedøv:)

Gjest grønn fe
Skrevet

Et tips: Se på tråden du svarer i. Det var DU som åpnet med å anklage meg for å krangle, i en tråd jeg ikke har skrevet noe som helst til deg.

"........................................"

stemmer! Men vi hadde en diskusjon gående i en annen tråd hvor du absolutt skal krangle med meg. Blir litt sliten av det. Spesielt fordi du gjør det uanset om jeg bytter nick. Du skal bare ha rett.Det første innlegget mitt i denne tråden var der jeg skrev at det var godt vi var enige om noe. Det kunne du ikke motsi så det gadd du ikke svare på

Skrevet

ok da, skal ikke krangle på det. Blir litt som når jeg og min mann ser på dansefeber og synes deltakerne danser flott, for så etterpå å bli vitne til at dommerne slakter dansen deres fullstendig...

Som min kjære sier:"Tror ikke vi har de beste forutsetningene for å uttale oss om dans." men det SER bra ut. (Og jeg synes disse gutta høres bra ut.)

Trives forøvrig bra som tonedøv:)

Dette er jo _selvfølgelig_ bare synsing fra min side. Det er ingenting umusikalsk, falskt e.l. over disse drittungene. De er bare helt patetiske :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...