Prozak Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Er det den Peter Jöback-julesangen de har ødelagt? Hvis denne peter-fyren har en cover-versjon av Leonard Cohens "Halleluja", så. "......................................" 0 Siter
pistolèro Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ammon Duul har en flott versjon: http://www.amazon.co.uk/Almost-Alive-Amon-Duul/dp/B0007WV9VU/sr=1-1/qid=1160070320/ref=sr_1_1/026-1026853-7579605?ie=UTF8&s=music 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Haha, det er ikke en julesang da dumma =) JOOOO - den jeg tenker på så - - Decembernatt heter den vel da er det nok ikke den samme -hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 I love Espen Lind! Han er en aldri så liten karamell ja... ) Alt for ung for ei gammal røy som meg selvfølgelig, men søt! 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 JOOOO - den jeg tenker på så - - Decembernatt heter den vel da er det nok ikke den samme -hehe Tror ikke jeg har hørt den =) Men at Peter Jöback er homse er en tragedie. 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Tror ikke jeg har hørt den =) Men at Peter Jöback er homse er en tragedie. Ja naturens ironi 0 Siter
nick Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Halleluja er så jævlig fra før at alt de kan gjøre for å herpe den drittsangen er bra. 0 Siter
Velouria Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 De skal være glade for at jeg verken har våpen eller evnen til å skyte spesielt godt. Jeg får også lyst til å ty til vold og aller helst kutte strupen på de jævla divanykkene til Kurt Nilsen. 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Halleluja er så jævlig fra før at alt de kan gjøre for å herpe den drittsangen er bra. Fy på deg, du skulle hatt juling! 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Han er en aldri så liten karamell ja... ) Alt for ung for ei gammal røy som meg selvfølgelig, men søt! Hehe...han er vel 33 år tror jeg, så så alt for ung vil jeg vel ikke tro han er for deg...:-) 0 Siter
Patsi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Dette er jo _selvfølgelig_ bare synsing fra min side. Det er ingenting umusikalsk, falskt e.l. over disse drittungene. De er bare helt patetiske :-) ".........................................." Du er bare misunnelig :-P 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Han er en aldri så liten karamell ja... ) Alt for ung for ei gammal røy som meg selvfølgelig, men søt! Men du er ikke gammel, og han er ikke pur-ung, så det går skkert bra ;o) Han har en fin stemme i tillegg. Nydelig den duetten med'a Sissel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.