Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 på foredrag til Celina Midelfart. Satt på andre rad så jeg så henne veldig godt. Og jeg må bare si at hun er virkelig noe av det aller nydeligste jeg har sett i hele mitt liv. Hun er MINST like pen i virkeligheten som på bilder. Dette innlegget hadde absolutt ingen mening, jeg bare kommer ikke over hvordan det går ann å bli så pen. 0 Siter
org Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, hun er virkelig pen. *litt misunnelig, kjenner jeg* 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hva slags foredrag? Helt enig hun er ei flott dame 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Hva slags foredrag? Helt enig hun er ei flott dame på skolen 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vil også være så pen ;o) Du er bare NESTEN det, Dorthe 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du er bare NESTEN det, Dorthe *ler høyt* Ja, hadde jeg bare vært det så ) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har også sett henne på nært hold, og jeg er helt enig. Hun ser nesten overjordisk ut så pen som hun er! Hun har på en måte noe spesielt ved seg også. Men jeg er glad jeg ikke _er_ henne likevel. Kunne hatt huden hennes kanskje... :-) Nå er det ganske mange pene jenter på skolen din også. På Kvareret ble de kalt Celina-frø "i gamle dager" husker jeg. :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har også sett henne på nært hold, og jeg er helt enig. Hun ser nesten overjordisk ut så pen som hun er! Hun har på en måte noe spesielt ved seg også. Men jeg er glad jeg ikke _er_ henne likevel. Kunne hatt huden hennes kanskje... :-) Nå er det ganske mange pene jenter på skolen din også. På Kvareret ble de kalt Celina-frø "i gamle dager" husker jeg. :-) Celina-frø? hehe den har jeg ikke hørt før 0 Siter
Gjest Niels Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Pen i seg selv ja, men samtidig utrolig kjedelig og sjarmløs. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, hun er veldig pen - men hun er så inderlig livløs i ansiktet. Litt kjedelig, rett og slett. Hadde hun hatt det lille glimtet, ville hun vært utrolig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har også sett henne på nært hold, og jeg er helt enig. Hun ser nesten overjordisk ut så pen som hun er! Hun har på en måte noe spesielt ved seg også. Men jeg er glad jeg ikke _er_ henne likevel. Kunne hatt huden hennes kanskje... :-) Nå er det ganske mange pene jenter på skolen din også. På Kvareret ble de kalt Celina-frø "i gamle dager" husker jeg. :-) Ja, i riktig gamle dager var det _skikkelig_ flotte jenter på den skolen. ;o) *rødmer kledelig beskjedent* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Ja, i riktig gamle dager var det _skikkelig_ flotte jenter på den skolen. ;o) *rødmer kledelig beskjedent* hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har også sett henne på nært hold, og er helt enig i at hun ser ut som på bilder og på tv. Men i mine øyne er ikke det positivt. Makan til kjedelig og sjarmløs kvinne skal man lete lenge etter. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har også sett henne på nært hold, og er helt enig i at hun ser ut som på bilder og på tv. Men i mine øyne er ikke det positivt. Makan til kjedelig og sjarmløs kvinne skal man lete lenge etter. Det har jeg også syntes inntil idag. Hun var faktisk veldig morsom og jeg fikk skikkelig sansen for henne. Hun hadde mye selvironi og var direkte kul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.