Gå til innhold

Idag var jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

på foredrag til Celina Midelfart. Satt på andre rad så jeg så henne veldig godt. Og jeg må bare si at hun er virkelig noe av det aller nydeligste jeg har sett i hele mitt liv. Hun er MINST like pen i virkeligheten som på bilder.

Dette innlegget hadde absolutt ingen mening, jeg bare kommer ikke over hvordan det går ann å bli så pen.

Skrevet

Hva slags foredrag? Helt enig hun er ei flott dame

på skolen :)

Skrevet

Jeg vil også være så pen ;o)

Du er bare NESTEN det, Dorthe :)

Skrevet

Du er bare NESTEN det, Dorthe :)

*ler høyt*

Ja, hadde jeg bare vært det så :o)

Skrevet

Jeg har også sett henne på nært hold, og jeg er helt enig. Hun ser nesten overjordisk ut så pen som hun er! Hun har på en måte noe spesielt ved seg også.

Men jeg er glad jeg ikke _er_ henne likevel. Kunne hatt huden hennes kanskje... :-)

Nå er det ganske mange pene jenter på skolen din også. På Kvareret ble de kalt Celina-frø "i gamle dager" husker jeg. :-)

Skrevet

Jeg har også sett henne på nært hold, og jeg er helt enig. Hun ser nesten overjordisk ut så pen som hun er! Hun har på en måte noe spesielt ved seg også.

Men jeg er glad jeg ikke _er_ henne likevel. Kunne hatt huden hennes kanskje... :-)

Nå er det ganske mange pene jenter på skolen din også. På Kvareret ble de kalt Celina-frø "i gamle dager" husker jeg. :-)

Celina-frø? hehe den har jeg ikke hørt før :)

Skrevet

Pen i seg selv ja, men samtidig utrolig kjedelig og sjarmløs.

Skrevet

Ja, hun er veldig pen - men hun er så inderlig livløs i ansiktet. Litt kjedelig, rett og slett. Hadde hun hatt det lille glimtet, ville hun vært utrolig.

Skrevet

Ja, i riktig gamle dager var det _skikkelig_ flotte jenter på den skolen. ;o)

*rødmer kledelig beskjedent*

Skrevet

Ja, i riktig gamle dager var det _skikkelig_ flotte jenter på den skolen. ;o)

*rødmer kledelig beskjedent*

hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også sett henne på nært hold, og er helt enig i at hun ser ut som på bilder og på tv.

Men i mine øyne er ikke det positivt.

Makan til kjedelig og sjarmløs kvinne skal man lete lenge etter.

Skrevet

Jeg har også sett henne på nært hold, og er helt enig i at hun ser ut som på bilder og på tv.

Men i mine øyne er ikke det positivt.

Makan til kjedelig og sjarmløs kvinne skal man lete lenge etter.

Det har jeg også syntes inntil idag. Hun var faktisk veldig morsom og jeg fikk skikkelig sansen for henne. Hun hadde mye selvironi og var direkte kul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...