Gå til innhold

Når jeg sier vanlig potetgull..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket grunnlag har han for å si at potetgull med paprika er "vanligere" enn potetgull med salt?

Nei, han der må du stramme opp litt ;) Selvsagt er det potetgull med salt som er "vanlige potetgull" :D

Fordi han sier det er det som er det vanligste!

Ha ha ha :P

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

52

• hare1365380455

8

• Dorthe

5

• birdie

4

hare1365380455
Skrevet

Tenker du på sørlandchips når noen sier "vanlig potetgull"?

Jeg tenker alltid på Maarud eller Kim's med salt, altså det enkleste av det enkle, på en måte.

Sørlandchips er sørlandchips (og vanvittig godt) :D

Det er kanongodt! :)

hare1365380455
Skrevet

Her i huset har det bare blitt kjøpt inn Sørlandschips de siste årene. Derfor er den "vanlig" for meg :-)

Jammen godt den ikke er så uvanlig...;)

Skrevet

Så du sier at den er uvanlig? ;)

Sørlandschips er Sørlandschips ;)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160071174' post='3325453]

Wohoo :D

Woooohoooo!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160071198' post='3325455]

Kjenner du forskjell på Maarud og Kims? :)

jeg gjør. maarud er best.

Skrevet

Her i huset har det bare blitt kjøpt inn Sørlandschips de siste årene. Derfor er den "vanlig" for meg :-)

Jeg liker bare Maarud med ost og løk men likevel kaller jeg den med salt vanlig :o)

Skrevet

Mener at lettsaltet potetgull kom ut først, siden kom paprika og etterhvert enda flere smaker.

Maarud var før Kims.

Skrevet

Maarud potetgull med salt. Vet ikke hvorfor, det bare er sånn. :)

For meg er det det samme om det er M. eller Kims. Jeg spiser det så sjeldent at jeg kjenner ikke forskjell. Men husker jeg gjorde det før :)

Skrevet

Vanlig salt! Gul pose er det ikke det tro? Å helst Maarud, synes jeg.

Og jeg liker ikke potetgull engang, men det er det jeg kjøper inn til vorspiel iallefall...

He he..Den er jo bankers på vors.

Men går det an å ikke like potetgull?

*Forundra*

;)

Skrevet

Mener at lettsaltet potetgull kom ut først, siden kom paprika og etterhvert enda flere smaker.

Maarud var før Kims.

Da har vi det på det rene :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160071198' post='3325455]

Kjenner du forskjell på Maarud og Kims? :)

Nei, jeg kjøper aldri Kims og når jeg er borte så eter jeg det som blir servert :o)

Skrevet

*bidrar til Angelicas DOL-seier* ;) Vanlig er med salt, "bare", ja - om man skal ha noe annet presiserer man det.

Maarud eller Kims eller hva det nå måtte være. Ikke Sørlandschips, slik det er foreslått lenger nede, det er Sørlandschips og ikke potetgull.

Heldigvis ikke noe glad i potetgull, så det er ikke noen diskusjon om hva som er hva her i heimen. ;)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160071278' post='3325464]

Sørlandschips er Sørlandschips ;)

Så er den ikke helt vanlig men sørlig. I get it.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg liker bare Maarud med ost og løk men likevel kaller jeg den med salt vanlig :o)

Har du prøvd Sørlandschips? De har flere varianter, ikke bare den lettsaltede.

Skrevet

jeg gjør. maarud er best.

Kult. Jeg må spise mer potetgull..

Eller etter nærmere ettertanke, det var kanskje en dårlig ide!

*LOL*

Skrevet

SALT! Så det så! :o)

Jess.. Du har så brae meninger! Hi hi :D

Skrevet

*bidrar til Angelicas DOL-seier* ;) Vanlig er med salt, "bare", ja - om man skal ha noe annet presiserer man det.

Maarud eller Kims eller hva det nå måtte være. Ikke Sørlandschips, slik det er foreslått lenger nede, det er Sørlandschips og ikke potetgull.

Heldigvis ikke noe glad i potetgull, så det er ikke noen diskusjon om hva som er hva her i heimen. ;)

"Heldigvis ikke noe glad i potetgull, så det er ikke noen diskusjon om hva som er hva her i heimen. ;)"

Det er en grunn til at han er en eks!

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...