Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg er imponert over måten Amish-folket takler sorgen på. På tross av det forferdelige som hendte deres døtre snakker de om tilgivelse.

Tror ikke tilgivelse hadde vært det første jeg hadde tenkt på hvis noe sånnt hadde hendt mine barn.

Men når det er sagt så tror jeg at vi alle har noe å lære av Amish-folket. Ved å tilgi, legger ved det vondte bak oss og kan gå videre.

Ved å bli bitter og hevngerrig så gnager det på innvendig og det blir vanskelig å komme videre.

Skrevet

Ja, jeg tror også at de er enestående mennesker. Og selvfølgelig sørger de på lik linje med andre foreldre og likevel kan de tilgi!

Skrevet

Håpar alle dei gale, hevngjerrige, skyteglade amerikanarane kan lære noko av dei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...