Tonette Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg må si jeg er imponert over måten Amish-folket takler sorgen på. På tross av det forferdelige som hendte deres døtre snakker de om tilgivelse. Tror ikke tilgivelse hadde vært det første jeg hadde tenkt på hvis noe sånnt hadde hendt mine barn. Men når det er sagt så tror jeg at vi alle har noe å lære av Amish-folket. Ved å tilgi, legger ved det vondte bak oss og kan gå videre. Ved å bli bitter og hevngerrig så gnager det på innvendig og det blir vanskelig å komme videre. 0 Siter
Tonette Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1484295.ece 0 Siter
hidi Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, jeg tror også at de er enestående mennesker. Og selvfølgelig sørger de på lik linje med andre foreldre og likevel kan de tilgi! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 De fleste har mye å lære av dette. 0 Siter
Zarine Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Håpar alle dei gale, hevngjerrige, skyteglade amerikanarane kan lære noko av dei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.