Gå til innhold

Synes dette var litt rart..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden kan jo ha vært i et annet rom.

Men hunden ville vel gitt lyd fra seg når hjemmehjelpen banket på døren?

Skrevet

Hunden kan jo ha vært i et annet rom.

Men hunden ville vel gitt lyd fra seg når hjemmehjelpen banket på døren?

Ja . hjemmehjelpen hørte hunden bjeffet.

Skrevet

Hunder er veldig trofaste. Jeg leste om et lik de fant i skogen, der det satt en avmagret hund ved siden av. Mannen hadde falt om da han gikk tur med hunden, og selv om hunden var fri til å gå, hadde den blitt sittende hos mannen i mange dager. Tror det strider mot deres natur å begynne å spise på eieren.

Men at hjemmehjelpen ikke varslet?? Jeg sa fra på postkontoret jeg, bare avisen ikke var hentet på to dager der jeg visste det bodde eldre folk.

Skrevet

Ja . hjemmehjelpen hørte hunden bjeffet.

Litt snålt at hjemmehjelpen ikke slo alarm etter første besøk synes jeg, det fremgår jo av artikkelen at de var langt fra ved god helse dette ekteparet..

Skrevet

Litt snålt at hjemmehjelpen ikke slo alarm etter første besøk synes jeg, det fremgår jo av artikkelen at de var langt fra ved god helse dette ekteparet..

Ja, og det er jo det datteren klager på også .)=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...