Gjest mitsy Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133155 Synd på ekteparet altså,men hunden var så avmagret at den måtte avlives. Trodde at hunder vill ha spist på mennesket for å overleve i denne situasjonen. Eller hva? 0 Siter
fresja Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hunden kan jo ha vært i et annet rom. Men hunden ville vel gitt lyd fra seg når hjemmehjelpen banket på døren? 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hunden kan jo ha vært i et annet rom. Men hunden ville vel gitt lyd fra seg når hjemmehjelpen banket på døren? Ja . hjemmehjelpen hørte hunden bjeffet. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hunder er veldig trofaste. Jeg leste om et lik de fant i skogen, der det satt en avmagret hund ved siden av. Mannen hadde falt om da han gikk tur med hunden, og selv om hunden var fri til å gå, hadde den blitt sittende hos mannen i mange dager. Tror det strider mot deres natur å begynne å spise på eieren. Men at hjemmehjelpen ikke varslet?? Jeg sa fra på postkontoret jeg, bare avisen ikke var hentet på to dager der jeg visste det bodde eldre folk. 0 Siter
sheba Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja . hjemmehjelpen hørte hunden bjeffet. Litt snålt at hjemmehjelpen ikke slo alarm etter første besøk synes jeg, det fremgår jo av artikkelen at de var langt fra ved god helse dette ekteparet.. 0 Siter
flisa Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Litt snålt at hjemmehjelpen ikke slo alarm etter første besøk synes jeg, det fremgår jo av artikkelen at de var langt fra ved god helse dette ekteparet.. Ja, og det er jo det datteren klager på også .)= 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.