Gjest Kråke-frøken Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har nettop mottat 50000 kr av min far i forbindelse med min farmors bortgang. Mine foreldre er ikke på talefot, og av visse grunner, kommer hverken jeg, eller min bror til å fortelle vår mor om pengene vi har fått (vi fikk 50000 hver). Han overførte dem fra sin konto til vår over nett. Kan min mor sjekke det på skattelistene og se at jeg har mottat dem? 0 Siter
flisa Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er bare det som står på kontoen din den 31.12 som blir ført opp. 0 Siter
hidi Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Pengene vil vel stå under formue, men hun kan ikke se hvem som har overført pengene til deg, 0 Siter
Zarine Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nettoinntekt, utlikna skatt og formue blir synleg, men ein vil aldri kunne finne ut kor pengane kjem frå utifrå skattelistene. Om ein person skulle ha formue, så veit vi ingenting om det er lottogevinst, arv, verdifullt hus, utbytte etter bankran eller kva det no måtte vere. 0 Siter
Gjest litt til Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Dersom du har gjeld som overstiger formue vil det ikke fremkomme noe beløp i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.