Gå til innhold

Finfin natt =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var usedvanlig koselig! Sitter og doler med nattønsket på nettradio, har fri i morgen, og helgen ligger foran meg med nye muligheter.

Fikk bare lyst å dele dette øyeblikket av kos!

Skrevet

Hører også på nattradioen, og er det litt fart i deg, så sender du inn en hilsen

Gjest Princess Peach
Skrevet

Koser meg med dol, irc, msn og imdb, jeg. :)

Skrevet

Koser meg med dol, irc, msn og imdb, jeg. :)

Sett på nattønsket også da, så blir det romantisk. Litt som at vi sitter og ser på den samme stjernen =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sett på nattønsket også da, så blir det romantisk. Litt som at vi sitter og ser på den samme stjernen =)

Liker stillheten jeg. :)

Skrevet

Sitter å hører på pandora nettradio jeg :) Deilig, akkurat nå er Carly Simon på...hehe.

Skal på jobb imorgen da, men i helgen drar jeg en tur på besøk til hjembyen, blir kos det :)

laguna1365380434
Skrevet

Så koselig!:-) Du får nyte det!

Har det bra jeg også, kravler med dere, og drikker kakao og har teppe på (hustrent ute!)

Dog, jeg er sur for at folk lenger nede her vil skyte den hvite elgen! Jeg er fan av den hvite elgen! Og sart. Jeg liker ikke å lese sånt.

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har det bra jeg også, kravler med dere, og drikker kakao og har teppe på (hustrent ute!)

Dog, jeg er sur for at folk lenger nede her vil skyte den hvite elgen! Jeg er fan av den hvite elgen! Og sart. Jeg liker ikke å lese sånt.

Var det ikke en svensk serie en gang hvor de gikk rundt og bablet om "den vita älgen"? Husker så dårlig. :)

laguna1365380434
Skrevet

Var det ikke en svensk serie en gang hvor de gikk rundt og bablet om "den vita älgen"? Husker så dårlig. :)

Hehe..Det husker jeg ikke:-)

Skrevet

Hæ, vil de skyte den? Kan de ikke bare se om den blir drept eller overlever da?

Skrevet

Koselig med positive ord. Jeg koser meg også på DOL!

Kan gjøre litt andre ting inne i mellom og lese når det passer meg, svare når det er noe jeg har lyst til å svare på...

Jeg liker DOL!

laguna1365380434
Skrevet

Hæ, vil de skyte den? Kan de ikke bare se om den blir drept eller overlever da?

Jo, men det er noen hitlerske teorier om at den ikke kan få leve fordi den er en avviker.

Jeg er bsånn som blir såå gira av dyrestuff da. Blir til og med helt trist om jeg leser om dyr som f.eks har drukna eller påkjørt og sånn. Så jeg er sart og ikke helt tilregnelig på temaet..;-P

Men ellers er jeg som sagt enig i at det er en utmerket natt.. Kakao var en utmerket ide! :-)

Skrevet

Jo, men det er noen hitlerske teorier om at den ikke kan få leve fordi den er en avviker.

Jeg er bsånn som blir såå gira av dyrestuff da. Blir til og med helt trist om jeg leser om dyr som f.eks har drukna eller påkjørt og sånn. Så jeg er sart og ikke helt tilregnelig på temaet..;-P

Men ellers er jeg som sagt enig i at det er en utmerket natt.. Kakao var en utmerket ide! :-)

Ja, men kan den ikke leve så lenge den lever da? "Oi, den er hvit, så da _kan_ den dø, best vi skyter den" ??

Jeg gikk tur med katten min her en dag, og så møtte jeg på en stor machomann som bare plutselig slo seg på knærne og "næææ, sånn katt hadde vi også før!", og plutselig stod vi der og prata om da han hadde kjørt bil en gang og sett en katt som ble påkjørt, og var helt på gråten..

Hadde jeg visst det før, så skulle jeg bedt om nummeret hans til deg.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, men kan den ikke leve så lenge den lever da? "Oi, den er hvit, så da _kan_ den dø, best vi skyter den" ??

Jeg gikk tur med katten min her en dag, og så møtte jeg på en stor machomann som bare plutselig slo seg på knærne og "næææ, sånn katt hadde vi også før!", og plutselig stod vi der og prata om da han hadde kjørt bil en gang og sett en katt som ble påkjørt, og var helt på gråten..

Hadde jeg visst det før, så skulle jeg bedt om nummeret hans til deg.

*lol* Det skulle du gjort..Hehe! :-)

Skrevet

Hører også på nattradioen, og er det litt fart i deg, så sender du inn en hilsen

Vet du, jeg hadde sendt rett før jeg fikk denne, men det hører ikke ut som om den kommer med =/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...