Gjest has left the building! Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Og jeg køyer! Men kan noen til i morgen vær så snill å forklare meg hva det er med _alle_ disse understrekene? Jeg har visst mistet en skoletime, hva betyr de? Skal man legge trykk på alle disse ordene? Jeg blir tussete av å lese slike innlegg, hjernen min er ikke trent på det! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er vel fordi man ikke har annen måte å utheve ord på her inne. 0 Siter
Gjest has left the building! Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er vel fordi man ikke har annen måte å utheve ord på her inne. Oi, kjapt svar, rakk ikke legge meg! Jeg har da skrevet masse i mitt liv, både med penn og papir og på pc, men aldri brukt understrek. Hvordan gjør man det manuelt med penn og papir? Jeg må ha mistet flere skoletimer skjønner jeg, ikke bare en! 0 Siter
Gjest has left the building! Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 God natt kattepusen Jøsses, er jeg kattepusen nå? Er vel ikke vits i å si noe, prisen man betaler for å skjule nicket dette. Må være disse understrekene du tok meg på, hm! 0 Siter
flisa Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det er vel fordi man ikke har annen måte å utheve ord på her inne. Jeg uthever på DENNE måten jeg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.