birdie Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 I. orbit «»['o:bit] subst. 1. astr: bane; satellitts: omløpsbane [uttrykk] be in (,go into) orbit round the moon gå (,gå inn i) kretsløp rundt månen; 2. anat; faglig (=eye socket) øyenhule; 3. (=sphere of influence) innflytelsessfære [uttrykk] he's out of my orbit jeg har ingen innflytelse over ham II. orbit vb: gå (el. bevege seg) i bane rundt; bringe i bane 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 I. orbit «»['o:bit] subst. 1. astr: bane; satellitts: omløpsbane [uttrykk] be in (,go into) orbit round the moon gå (,gå inn i) kretsløp rundt månen; 2. anat; faglig (=eye socket) øyenhule; 3. (=sphere of influence) innflytelsessfære [uttrykk] he's out of my orbit jeg har ingen innflytelse over ham II. orbit vb: gå (el. bevege seg) i bane rundt; bringe i bane omløpsbane var ordet jeg var ute etter! Tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.