Gå til innhold

Når huset er bombet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det te og kjeks på trappa .)

Nei..... det ville jeg ikke. For det første liker jeg ikke te - for det andre skulle jenta hans leke med mine jenter!

Skrevet

Når dere pusser opp, er dere jo unnskyldt!!!!

joda, men det er ikke så mye ryddigere ellers her.....

Skrevet

Det verste jeg opplevde i så måte var da vi hadde kommet hjem fra ferie - vi to voksne og 3 unger - og min eldste som er voksen kom og ville høre hvordan vi hadde hatt det -og jeg lagde like så godt middag til alle - kjøkkenet var fullt av kasser og bokser fra turen -gangen var full av kofferter - som vi hadde BEGYNT å tømme- jeg hadde hauger med skittentøy på badegulvet - kalrt til å sortere. Alle hylte og snakket over hverandre - det ringte på døren, og jeg enset det ikke - og så plutselig så står "gammelpresten" på kjøkkenet - gubben ba han inn han....han ville gjerne diskutere et innlegg jeg hadde skrevet i avisen - som om jeg hadde tid til det - jeg hang over grytene, emns jeg børstet brødsmuler og sand fra nakne føtter....

Flaut! :)

Skrevet

Nei..... det ville jeg ikke. For det første liker jeg ikke te - for det andre skulle jenta hans leke med mine jenter!

ut og lek! :) inn kommer du ikke! vi kan gå tur!

Skrevet

joda, men det er ikke så mye ryddigere ellers her.....

hihi

Skrevet

Han her så alle rom i hele huset. Det var like ille overalt!

Sendte melding til kona hans etterpå (venninna mi) og spurte om han var sjokkskadet!

På toppen av alt oppdaget jeg da han var godt at blusen min var på vranga... :-P

*lol*

Gjest Shira12
Skrevet

Det med solbriller var lurt!

Han var bare en "ufarlig" nabo og pappa til de jentene mine leker mest med... så det var jo ganske greit. Men det hadde jo vært litt bedre om han hadde sett huset i litt bedre stand enn akkurat onsdag morgen (hadde jobbet mandag og torsdag og hatt kveldsmøter begge kveldene og det var rot overalt)!

Han tenkte nok sikkert ikke så mye over det, når de har barn selv, vet de jo at disse små englene ikke alltid er så ryddige av seg ;o)

Men tar en spøk om rotet jeg, det hjelper alltid på :o)

Skrevet

Jeg smiler og sier : Huset ser helt bomba ut, men kom inn, kom inne! Så foreslår jeg IKKE å vise vedkommede rundt i huset...

Skrevet

Var ute for noe lignende for et år siden.

Jeg hadde ligget syk i nesten en uke,så mannen i huset ordnet det mest nødvendige ;o)

Med fire unger og to store hunder,blir det en del..

Jeg er egentlig ganske ryddig av meg,liker ikke å ha det uryddig og skittent rundt omkring...

Joda,jeg var frisk og hadde begynt oppryddingen da det ringte på døra.

Der stod en nabo,som jeg bare hadde hilst på tidliger.

Hun syntes huset vårt var så fint og ville gjerne se hvordan vi hadde det!

Jeg ble SÅ satt ut at jeg bare diltet etter henne.Fikk ikke forklart henne grunnen til alt rotet heller.

Hun saumfartet heele huset innkludert soverommene.

Hadde vært bedre om det var en mann;tror ikke de er så nøye på det.

Hilsen

Skrevet

Det er 5 etasjer opp til oss, så jeg hiver unna alt jeg kan i en vill fart mens folk bruker tid i trappa. Også "glemmer" jeg å låse opp døra før de har stått der og banket på i noen øyeblikk.....

Evt kan jeg si i callingen at jeg akkurat er kommet ut av dusjen, jeg åpner om 5 min..

Full panikk!! :-(

laguna1365380434
Skrevet

Da sier jeg at jeg kommer ut, det er rotete, så jeg vil ikke ha folk inn, selvom jeg gjerne vil prates.

Jeg er knallhard, jeg har til og med nektet min egen mor å låne toalettet! ;-P

Men det er hvis det ner skikkelig rotete, ikke 4 kopper i oppvaska liksom.

Ellers har jeg ingen mening på om menn eller kvinner ville være verst.

Folk får ikke vises rundt, men det er av den enkle grunn at den eneste delen av min leilighet folk ikke ser naturlig er soverommet mitt, og dit trenger ikke alle å gå.

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hmmm... Denne tråden ga meg et spark i ræva til å rydde litt rundt meg. ;)

Skrevet

Kjente et snev jeg også -men det ga seg fort :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjente et snev jeg også -men det ga seg fort :)

Det var ganske fort gjort, når man lukker dører til alle rom og bare setter oppvasken fint i kummen fordi man ikke gidder å ta ut de rene koppene av oppvaskmaskina. ;)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Men hvis de så tydelig viser at de har lyst til å se huset da? Sier du nei?

Nei jeg gjør ikke det... Men sier at da får de la vær å se på rotet;o)

Skjønner ikke at vi gidder å bry oss med rot, det er jo noe alle "strever" med virker det som. Men jeg liker ikke at andre ser rotet vårt, det er nesten som jeg blir fysisk dårlig av det.. Tåpelig ja? Helt klart!

Skrevet

Bare hyggelig å være til hjelp :-)

Skrevet

Jeg tenker at det ikke kan forlanges en omvisning, men at de kan gjerne få komme inn i stua.

Jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert om folk bare åpner dørene og kikker inn hos oss uten å spørre. Spesielt soverommet vårt - og gjesterommet som brukes til tørkerom. Ikke så festlig å vise fram trusene som henger midt i første glaningsvinkel.

Stue og bad må en regne med å vise fram eller låne bort, så det er greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...