Gå til innhold

skatten 2006

Gjest The one and only

Anbefalte innlegg

Gjest The one and only
Skrevet

synnes dere det er riktig at alle som kjenner deg kan snoke i hvor mye du tjener osv?

synnes ikke så mye om det selv. folk måler seg med andre..

går det ann å reservere seg mot publikum?

ikke det at jeg er flau eller stolt over hva jeg har, men sku no ihvertfall fått lov å velge slikt synnes no jeg

Skrevet

Jeg syns det er tullete, og slike lister kan brukes til mye pøhn.

Gjest The one and only
Skrevet

Jeg syns det er tullete, og slike lister kan brukes til mye pøhn.

mhm...skriver under på den:)

Skrevet

Nei, det bryr meg overhodet ikke at folk får vite hva jeg tjener og har i formue.

Gjest Shira12
Skrevet

For meg er det ikke så nøye, de kan sjekke så mye de bare vil.

He he, det eneste de ser er at jeg ikke er rik ;o)

Men jeg skjønner jo at en del ikke liker det.

Gjest enig med deg
Skrevet

Jeg synes økonomi er en privatsak. Jeg har venner som sjekker inntekten min, og det liker jeg fint lite. Jeg tjener ikke så godt, og det har de ingenting med.

Skrevet

Gjør meg overhode ingenting. :o) Hender jeg sjekker hva noen tjener og har i formue, men jeg sitter ikke i timesvis og snoker nei.

Skrevet

Jeg synes ikke så mye om disse listene da, men...

Gidder ikke bry meg så mye om det. vet at folk sjekker hva jeg har og kommenterer det, men tar ikke det så hardt..

Skrevet

Det gjør meg ingenting.

Jeg skulle ønske det gikk an å søke opp hvem som har sjekket min inntekt, jeg. Det skulle vært interessant ;o)

Skrevet

Det gjør meg ingenting.

Jeg skulle ønske det gikk an å søke opp hvem som har sjekket min inntekt, jeg. Det skulle vært interessant ;o)

Var det ikke en aprilspøk på det et år?

Ikke at du kunne finne ut _hvem_ som hadde søkt deg opp på skatteetaten.no, men _hvor mange_.

Og etter at du tastet inn ditt eget navn så kom det opp en slags tøysemelding av et slag.

Skrevet

Var det ikke en aprilspøk på det et år?

Ikke at du kunne finne ut _hvem_ som hadde søkt deg opp på skatteetaten.no, men _hvor mange_.

Og etter at du tastet inn ditt eget navn så kom det opp en slags tøysemelding av et slag.

Åja, var det en aprilspøk?

Det hadde helt klart vært morsomst å få opp navnene på de nysgjerrige - men der kommer nok personvernet inn tenker jeg ;o)

Skrevet

Jeg synes det er kjekt å kunne sjekke hvor gamle folk er. Hehe. :-)

Fikk en gang gledelig avkreftet mistanke om at en gutt jeg likte var en bortskjemt pappa-gutt.

De tallene sier ganske lite om meg. Det gjør ingenting om folk har lyst til å sjekke.

Skrevet

Åja, var det en aprilspøk?

Det hadde helt klart vært morsomst å få opp navnene på de nysgjerrige - men der kommer nok personvernet inn tenker jeg ;o)

...og for å finne ut hvem som har søkt, måtte man jo først registrere navnet sitt.

Spørs om så mange hadde villet søke i listene da! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes det er smakløst..Men om folk vil sjekke hvor lite penger jeg har så jaja.

Jeg sjekker hvertfall ingen andre..Den dagen det liksom blir hovedinteressen får heller noen bare skyte meg..;-)

Skrevet

Jeg synes det er smakløst..Men om folk vil sjekke hvor lite penger jeg har så jaja.

Jeg sjekker hvertfall ingen andre..Den dagen det liksom blir hovedinteressen får heller noen bare skyte meg..;-)

Som jeg skulle ha sagt det selv.

Smakløst. Skyt meg også om jeg skulle synke så lavt at jeg interesserer meg for sånt.

Skrevet

Som jeg skulle ha sagt det selv.

Smakløst. Skyt meg også om jeg skulle synke så lavt at jeg interesserer meg for sånt.

meg er det bare å skyte - jeg er interessert.

Skrevet

Hvor mye man tjener er en privatsak. Synes det er en uting å legge ut lister. Hva i all verden er vitsen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...