Gå til innhold

Er det mye B-vitaminer i øl?

Anbefalte innlegg

Gjest øldrikkeren
Skrevet

Jeg drikker 2 øl hver dag etter jobb.

Har utrolig bra hud til å være i slutten av 30 årene.Har ingen synlige rynker.

Håret er også veldig tykt og blankt.

Mange har spurt meg om jeg spiser B-vitaminer,noe jeg ikke gjør.

Skrevet

jeg drikker ikke øl hver dag og er straks 44 -har heller ikke rynker og VELDIg tykt hår :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Er visstnok det..Hlrer det skal være så bra for håret å ha øl i det..Som en behandling..

Skrevet

men da har du vel ølvom også? :)

Jeg legger iallefall på meg av øl..Drikker maks hver 14. dag i gjennomsnitt.

Gjest øldrikkeren
Skrevet

men da har du vel ølvom også? :)

Jeg legger iallefall på meg av øl..Drikker maks hver 14. dag i gjennomsnitt.

Nei,jeg har piercing i navlen og ingen antydning til mage.

Gjest øldrikkeren
Skrevet

jeg drikker ikke øl hver dag og er straks 44 -har heller ikke rynker og VELDIg tykt hår :)

Har sett bilder av deg.Blant annet med noe fisking?!

Skrevet

Jeg tror heller at du har hatt flaks og er født med gode gener :o)

Skrevet

Har sett bilder av deg.Blant annet med noe fisking?!

stememr det -da drakk jeg vin

Skrevet

Nei,jeg har piercing i navlen og ingen antydning til mage.

Da er du heldig..Det må være sjelden..

Høy forbrenning?

Skrevet

Ja, det som er mest iønefallende med de gamle sliterne (alkisene) på lokalpøbben her, er den friske huden og det fine håret deres.

"......................................"

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det som er mest iønefallende med de gamle sliterne (alkisene) på lokalpøbben her, er den friske huden og det fine håret deres.

Ha ha, nå fikk jeg meg en god latter;o)

Skrevet

Jeg har hørt at kroppen ikke klatrer å nyttiggjøre seg b-vitaminene i ølen fullt ut, nettopp på grunn av alkoholet.

Men vet ikke om det stemmer.

Skrevet

Ellers er det et gammelt triks å bare speile seg etter at man har drukket litt øl.

Da ser i grunnen de fleste penere ut! ;-)

Skrevet

Ellers er det et gammelt triks å bare speile seg etter at man har drukket litt øl.

Da ser i grunnen de fleste penere ut! ;-)

Ja, de sier så. Jeg har aldri merket noe til det.

"....................................."

Skrevet

Jeg har hørt at kroppen ikke klatrer å nyttiggjøre seg b-vitaminene i ølen fullt ut, nettopp på grunn av alkoholet.

Men vet ikke om det stemmer.

Det tror jeg stemmer, med tanke på at kroppen bruker mye tid på å bryte ned og forbrenne alkoholen.

"......................................."

Skrevet

*LOL*

Skrevet

I gamle dager trodde de det og mange vasket også håret i øl....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du nyttiggjør deg ikke av b-vitaminene i øl. Mener å huske det er fordi øl er vanndrivende og skyller ut det meste, men det er mulig jeg roter med årsaken.

Det som i hvert fall er sikkert er at kroppen ikke nyttiggjør seg av b-vitaminene i øl.

Skrevet

HAHA:-))

Skrevet

Du nyttiggjør deg ikke av b-vitaminene i øl. Mener å huske det er fordi øl er vanndrivende og skyller ut det meste, men det er mulig jeg roter med årsaken.

Det som i hvert fall er sikkert er at kroppen ikke nyttiggjør seg av b-vitaminene i øl.

Men det er lov å håpe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...