ShitDiddelyDo Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Men det er lov å håpe... Ja, men det finnes bedre grunner til å drikke øl enn b-vitaminene. F.eks. at det er fryktelig godt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, men det finnes bedre grunner til å drikke øl enn b-vitaminene. F.eks. at det er fryktelig godt. Men det -er- jo ikke det! *sukk* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Men det -er- jo ikke det! *sukk* Øl er djevelens munnvann. 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, men det finnes bedre grunner til å drikke øl enn b-vitaminene. F.eks. at det er fryktelig godt. Selvfølgelig er det godt, men skader ikke å tro at det er sunt også... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Øl er djevelens munnvann. Vil så gjerne like øl, men jeg klarer bare ikke å få det ned. Føler meg litt dum når alle andre koser seg med utepils og jeg sitter der med smirnoff ice-flaska mi. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Øl er djevelens munnvann. Og pga malten (tror jeg), virker øl også avførende. Ikke alle som tåler (tenk: mage) øl like godt pga dette. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror at kroppen din nyttegjør seg b-vitaminene i ølen. Ettersom du drikker små mengder øl. B-vit. blir nok skylt ut på en helt annen måte hos de som drikker mye. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, men det finnes bedre grunner til å drikke øl enn b-vitaminene. F.eks. at det er fryktelig godt. Som en bekjent en gang så treffende sa det: "Øl er så godt at det er morsomt å tisse!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.