Gjest this is a signature Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Kan man få flass av for hard dusjstråle? Noen som har gode tips mot forebygging av flass, foruten flass-shampoo? Stemmer det at man bør skifte shampoo ofte for å unngå flass? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har kjøpt et flassmiddel som man påfører inn mot hodebunnen etter hårvask. Det skal bare være i. Det holdt med et par uker så var det slutt på flass for min del. Mannen min nekter å bruke det, han sverger til sin Head and Shoulder som han har brukt de siste fem årene. Han flasser fortsatt.. Sta som han er kan han bare ha det så godt ;o) 0 Siter
Gjest Bittem Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har kjøpt et flassmiddel som man påfører inn mot hodebunnen etter hårvask. Det skal bare være i. Det holdt med et par uker så var det slutt på flass for min del. Mannen min nekter å bruke det, han sverger til sin Head and Shoulder som han har brukt de siste fem årene. Han flasser fortsatt.. Sta som han er kan han bare ha det så godt ;o) Har flassmiddelet ditt noe navn og merke? ;P pris og hvor du får det kjøpt tar jeg også gjerne imot. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har flassmiddelet ditt noe navn og merke? ;P pris og hvor du får det kjøpt tar jeg også gjerne imot. Det heter Fluide Purifant fra Kérastase. Kjøpes hos frisører som har prodrukter fra Kérastase. Tipper den kostet 120,- men det er lenge siden så jeg bare gjetter. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har kjøpt et flassmiddel som man påfører inn mot hodebunnen etter hårvask. Det skal bare være i. Det holdt med et par uker så var det slutt på flass for min del. Mannen min nekter å bruke det, han sverger til sin Head and Shoulder som han har brukt de siste fem årene. Han flasser fortsatt.. Sta som han er kan han bare ha det så godt ;o) Head & Shoulders funker ikke mao? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Head & Shoulders funker ikke mao? Som sagt har mannen min fortsatt flass etter fem år.. Dessuten er den kjempesterk og sliter veldig på håret. Man skal bare bruke flass-shampo en kort periode, som en kur. Det sier frisøren min i hvertfall. Mannen min vil ikke høre på dette her, han er fornøyd med shampoen sin han. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Tror neppe at dusjstrålen vil forårsake flass. Men jeg har sittet og tenkt på en shampo som før var på resept, men som er frigitt. Men har hatt problemer med å huske hva den heter, men det er Fungoral. Det er for seboreisk eksem (ikke spør meg hva det er ) og skal visstnok være bra mot flass. Jeg har ikke vært plaget med flass selv, så jeg vet ikke hvor effektiv den er. Den skal ikke brukes for hver hårvask, men av og til. Les bruksanvisningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.