Gå til innhold

Flass og forebygging?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Kan man få flass av for hard dusjstråle?

Noen som har gode tips mot forebygging av flass, foruten flass-shampoo?

Stemmer det at man bør skifte shampoo ofte for å unngå flass?

Skrevet

Jeg har kjøpt et flassmiddel som man påfører inn mot hodebunnen etter hårvask. Det skal bare være i. Det holdt med et par uker så var det slutt på flass for min del.

Mannen min nekter å bruke det, han sverger til sin Head and Shoulder som han har brukt de siste fem årene. Han flasser fortsatt.. Sta som han er kan han bare ha det så godt ;o)

Skrevet

Jeg har kjøpt et flassmiddel som man påfører inn mot hodebunnen etter hårvask. Det skal bare være i. Det holdt med et par uker så var det slutt på flass for min del.

Mannen min nekter å bruke det, han sverger til sin Head and Shoulder som han har brukt de siste fem årene. Han flasser fortsatt.. Sta som han er kan han bare ha det så godt ;o)

Har flassmiddelet ditt noe navn og merke? ;P

pris og hvor du får det kjøpt tar jeg også gjerne imot.

Skrevet

Har flassmiddelet ditt noe navn og merke? ;P

pris og hvor du får det kjøpt tar jeg også gjerne imot.

Det heter Fluide Purifant fra Kérastase. Kjøpes hos frisører som har prodrukter fra Kérastase. Tipper den kostet 120,- men det er lenge siden så jeg bare gjetter.

Gjest this is a signature
Skrevet

Head & Shoulders funker ikke mao?

Skrevet

Head & Shoulders funker ikke mao?

Som sagt har mannen min fortsatt flass etter fem år..

Dessuten er den kjempesterk og sliter veldig på håret. Man skal bare bruke flass-shampo en kort periode, som en kur. Det sier frisøren min i hvertfall.

Mannen min vil ikke høre på dette her, han er fornøyd med shampoen sin han.

Skrevet

Tror neppe at dusjstrålen vil forårsake flass.

Men jeg har sittet og tenkt på en shampo som før var på resept, men som er frigitt. Men har hatt problemer med å huske hva den heter, men det er Fungoral. Det er for seboreisk eksem (ikke spør meg hva det er ) og skal visstnok være bra mot flass.

Jeg har ikke vært plaget med flass selv, så jeg vet ikke hvor effektiv den er. Den skal ikke brukes for hver hårvask, men av og til. Les bruksanvisningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...