Gå til innhold

Hva spiser man alene på en fredagskveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha hjemme alene fest i kveld.. Dvs meg og hunden. Nå er jeg lei av pølser og grandiosa. Men hva lager man til seg selv når en skal kose seg foran tv`n?

Gjest Shira12
Skrevet

Ostesnitzel og råstekte poteter.

Nachos.

Ostesmørbrød.

Gode baguetter med godt pålegg.

Er det jeg pleier og spise når jeg er alene. Er lite flink til å lage mat bare til meg selv.

Skrevet

Vårruller med ris, wraps, fiskegrateng, wok, fersk pasta.

Skrevet

Da hadde jeg nok stukket innom take-away vietnameserne på hjørnet og kjøpt vårruller med sweet chili eller noe annet digg.

Gjest this is a signature
Skrevet

Babygulrøtter og dip (guacamole f.eks)..Digg..:)

Du kan erstatte rømme med kesam (er vel det det heter)..

En sunnere variant mao..:)

hare1365380455
Skrevet

Ostesnitzel og råstekte poteter.

Nachos.

Ostesmørbrød.

Gode baguetter med godt pålegg.

Er det jeg pleier og spise når jeg er alene. Er lite flink til å lage mat bare til meg selv.

Nachos må jeg visst ha i helgen! Takk for tips. :)

Skrevet

Jeg skal ha kylling, kjøpte to fileter i går som var marinert med hvitløk og urter. Til det har jeg nok ris og baker fileten i ovnen på en seng av broccoli og blomkål. Tror jeg.

Skrevet

Enig!

taco?! Er det noe som passer dårligere å spise alene? Du blir jo sittende igjen med rester for en uke fremover. Taco er typisk sosial mat synes jeg. Da kan man ha ekstra mye tilbehør.

Gjest Shira12
Skrevet

Bakt potet med mye godt i!

Å det er lenge siden jeg har spist, nå fikk jeg lyst på det!

Gjest Shira12
Skrevet

Nachos må jeg visst ha i helgen! Takk for tips. :)

Nachos er snadder. Sambo liker det ikke så godt, så det lager jeg meg når han ikke er hjemme.

hare1365380455
Skrevet

Å det er lenge siden jeg har spist, nå fikk jeg lyst på det!

Godt vi kan tipse hverandre her! Håper gutt23 også fristes av noe... :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal ha kylling, kjøpte to fileter i går som var marinert med hvitløk og urter. Til det har jeg nok ris og baker fileten i ovnen på en seng av broccoli og blomkål. Tror jeg.

Har du noe olje/smør i formen?

Gjest Shira12
Skrevet

taco?! Er det noe som passer dårligere å spise alene? Du blir jo sittende igjen med rester for en uke fremover. Taco er typisk sosial mat synes jeg. Da kan man ha ekstra mye tilbehør.

Da lager man pizza av restene. Kjøttdeigen, mais, løk, tacosausen, knuser skjellene og har ost på.

Og rømme på toppen når den skal spises. Kjempegodt! :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Godt vi kan tipse hverandre her! Håper gutt23 også fristes av noe... :)

Jeg ble skikkelig sulten av hele tråden jeg.

I kveld tror jeg vi skal ha kyllingfilet i strimler, med masse masse masse kyllingkrydder på. Og diverse tilbehør.

Skrevet

Har du noe olje/smør i formen?

Jeg smører formen med litt margarin ja, da setter det seg ikke fast. Legger så i så mye jeg vil ha av blomkål- og broccolibuketter før jeg legger den pannestekte kyllingfileten oppå og så inn i ovnen, 200 grader i 15 min. Nammis!!!

hare1365380455
Skrevet

Jeg smører formen med litt margarin ja, da setter det seg ikke fast. Legger så i så mye jeg vil ha av blomkål- og broccolibuketter før jeg legger den pannestekte kyllingfileten oppå og så inn i ovnen, 200 grader i 15 min. Nammis!!!

Det høres kjempegodt ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...