gutt23 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Skal ha hjemme alene fest i kveld.. Dvs meg og hunden. Nå er jeg lei av pølser og grandiosa. Men hva lager man til seg selv når en skal kose seg foran tv`n? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ostesnitzel og råstekte poteter. Nachos. Ostesmørbrød. Gode baguetter med godt pålegg. Er det jeg pleier og spise når jeg er alene. Er lite flink til å lage mat bare til meg selv. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Vårruller med ris, wraps, fiskegrateng, wok, fersk pasta. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Da hadde jeg nok stukket innom take-away vietnameserne på hjørnet og kjøpt vårruller med sweet chili eller noe annet digg. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Babygulrøtter og dip (guacamole f.eks)..Digg.. Du kan erstatte rømme med kesam (er vel det det heter).. En sunnere variant mao.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ostesnitzel og råstekte poteter. Nachos. Ostesmørbrød. Gode baguetter med godt pålegg. Er det jeg pleier og spise når jeg er alene. Er lite flink til å lage mat bare til meg selv. Nachos må jeg visst ha i helgen! Takk for tips. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg skal ha kylling, kjøpte to fileter i går som var marinert med hvitløk og urter. Til det har jeg nok ris og baker fileten i ovnen på en seng av broccoli og blomkål. Tror jeg. 0 Siter
Gjest knurrf Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Enig! taco?! Er det noe som passer dårligere å spise alene? Du blir jo sittende igjen med rester for en uke fremover. Taco er typisk sosial mat synes jeg. Da kan man ha ekstra mye tilbehør. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Bakt potet med mye godt i! Å det er lenge siden jeg har spist, nå fikk jeg lyst på det! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nachos må jeg visst ha i helgen! Takk for tips. Nachos er snadder. Sambo liker det ikke så godt, så det lager jeg meg når han ikke er hjemme. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Å det er lenge siden jeg har spist, nå fikk jeg lyst på det! Godt vi kan tipse hverandre her! Håper gutt23 også fristes av noe... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg skal ha kylling, kjøpte to fileter i går som var marinert med hvitløk og urter. Til det har jeg nok ris og baker fileten i ovnen på en seng av broccoli og blomkål. Tror jeg. Har du noe olje/smør i formen? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 taco?! Er det noe som passer dårligere å spise alene? Du blir jo sittende igjen med rester for en uke fremover. Taco er typisk sosial mat synes jeg. Da kan man ha ekstra mye tilbehør. Da lager man pizza av restene. Kjøttdeigen, mais, løk, tacosausen, knuser skjellene og har ost på. Og rømme på toppen når den skal spises. Kjempegodt! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Godt vi kan tipse hverandre her! Håper gutt23 også fristes av noe... Jeg ble skikkelig sulten av hele tråden jeg. I kveld tror jeg vi skal ha kyllingfilet i strimler, med masse masse masse kyllingkrydder på. Og diverse tilbehør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har du noe olje/smør i formen? Jeg smører formen med litt margarin ja, da setter det seg ikke fast. Legger så i så mye jeg vil ha av blomkål- og broccolibuketter før jeg legger den pannestekte kyllingfileten oppå og så inn i ovnen, 200 grader i 15 min. Nammis!!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg smører formen med litt margarin ja, da setter det seg ikke fast. Legger så i så mye jeg vil ha av blomkål- og broccolibuketter før jeg legger den pannestekte kyllingfileten oppå og så inn i ovnen, 200 grader i 15 min. Nammis!!! Det høres kjempegodt ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.