Gjest Hva er riktig Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er sliten og litt deppa i dag. Skal jeg gå på forelesning da? Det frister mest å være hjemme, men vil ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke dro. Hva gjør dere når dere er i tvil? 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du drar selvsagt! Så lenge du ikke er sengeliggende er det vel ikke noe i veien for det? 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Alltid når jeg er i tvil om ja eller nei, så prøver jeg å velge ja, for det er som regel nei'ene man angrer på i ettertid. 0 Siter
Gjest martamor Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ville dratt. Har blitt hjemme fra forelesning flere ganger før pga humør / lett hodepine / trøtt / gidder ikke. Det ender med at jeg sitter med dårlig samvittighet og er redd for at jeg går glipp av noe viktig. Hver eneste gang jeg har lurt på å bli hjemme, men dratt på forelesning, har jeg alltid vært veldig glad for det etterpå. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Dra! Man går alltid glipp av noe og det er kjedelig å spørre om man kan skrive ned notater fra andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.