Gå til innhold

Skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Hva er riktig
Skrevet

Er sliten og litt deppa i dag. Skal jeg gå på forelesning da? Det frister mest å være hjemme, men vil ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke dro. Hva gjør dere når dere er i tvil?

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Du drar selvsagt! Så lenge du ikke er sengeliggende er det vel ikke noe i veien for det?

Skrevet

Alltid når jeg er i tvil om ja eller nei, så prøver jeg å velge ja, for det er som regel nei'ene man angrer på i ettertid.

Gjest martamor
Skrevet

Jeg ville dratt. Har blitt hjemme fra forelesning flere ganger før pga humør / lett hodepine / trøtt / gidder ikke. Det ender med at jeg sitter med dårlig samvittighet og er redd for at jeg går glipp av noe viktig.

Hver eneste gang jeg har lurt på å bli hjemme, men dratt på forelesning, har jeg alltid vært veldig glad for det etterpå. :)

Skrevet

Dra! Man går alltid glipp av noe og det er kjedelig å spørre om man kan skrive ned notater fra andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...