Gjest fjernsynsslave Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 ja annet enn Noreg rundt jubileèt da. *jubler* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 ja annet enn Noreg rundt jubileèt da. *jubler* Du kan jo se nytt på nytt om det kommer på nrk. 0 Siter
Gjest fjernsynsslave Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan jo se nytt på nytt om det kommer på nrk. hva mener du med det? Tror du jeg bare har NRK? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 hva mener du med det? Tror du jeg bare har NRK? ? Nei..... 0 Siter
H@yley Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Skal vi danse - tv2 Nytt på nytt - nrk Skavlan - nrk Thomas og Harald - tv2 God natt! 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan jo se nytt på nytt om det kommer på nrk. Nytt på nytt kommer! Det er jo fredagens høydepunkt! Spørs om jeg får se det i dag, er trolig nede i sentrum på den tiden for å hente ei venninne som kommer med flytoget, og som skal være på besøk her hos oss til i morgen... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nytt på nytt kommer! Det er jo fredagens høydepunkt! Spørs om jeg får se det i dag, er trolig nede i sentrum på den tiden for å hente ei venninne som kommer med flytoget, og som skal være på besøk her hos oss til i morgen... Jeg skal på jobb, så jeg får ikke sett det i kveld. Kos deg med besøket, da! 0 Siter
Gjest fjernsynsslave Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Skal vi danse - tv2 Nytt på nytt - nrk Skavlan - nrk Thomas og Harald - tv2 God natt! Jeg tenker jammen jeg skal kose meg med en pakke moccabønner og en kopp kaffi, og Senkveld i kveld. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tenker jammen jeg skal kose meg med en pakke moccabønner og en kopp kaffi, og Senkveld i kveld. Pass på så du ikke kjøper kræææmtoppa istedet, da! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Pass på så du ikke kjøper kræææmtoppa istedet, da! ;-) Nei, det er vel omvendt? Folk ble skuffa fordi de fikk mokkabønner istedet for kræmtoppa, siden butikkeierne hensynsløst satte dem ved siden av hverandre. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, det er vel omvendt? Folk ble skuffa fordi de fikk mokkabønner istedet for kræmtoppa, siden butikkeierne hensynsløst satte dem ved siden av hverandre. Ja, det var omvendt i sketsjen! :-) Men ettersom "fjernsynsslave" helst ville ha mokkabønner, antok jeg at det ville værte motsatt for h*n! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, det var omvendt i sketsjen! :-) Men ettersom "fjernsynsslave" helst ville ha mokkabønner, antok jeg at det ville værte motsatt for h*n! ;-) Kan aldri forestille meg at noen frivillig vil ha lyst på mokkabønner, satser på at fjernsynsslave skrev feil. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Kan aldri forestille meg at noen frivillig vil ha lyst på mokkabønner, satser på at fjernsynsslave skrev feil. ;-) 0 Siter
dolores83 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, det er vel omvendt? Folk ble skuffa fordi de fikk mokkabønner istedet for kræmtoppa, siden butikkeierne hensynsløst satte dem ved siden av hverandre. når jeg er på jobb, så pleier jeg å blande dem sammen, sette et par esker med mokkabønner bak en eske med kremtopper f eks:D *fnis* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 når jeg er på jobb, så pleier jeg å blande dem sammen, sette et par esker med mokkabønner bak en eske med kremtopper f eks:D *fnis* Hehehe, kan jeg få ekstrajobb hos deg, så kan vi sabotere kremtopphylla sammen? 0 Siter
dolores83 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hehehe, kan jeg få ekstrajobb hos deg, så kan vi sabotere kremtopphylla sammen? det var lurt. da må vi passe på at vi jobber motsatte vakter, sånn at en av oss hele tiden jobber dag når den andre jobber kveld. på den måten har vi full oversikt over sjokoladehylla til enhver tid:D muhahahahahahhaha! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 det var lurt. da må vi passe på at vi jobber motsatte vakter, sånn at en av oss hele tiden jobber dag når den andre jobber kveld. på den måten har vi full oversikt over sjokoladehylla til enhver tid:D muhahahahahahhaha! *gnir seg i hendene* Det blir mange skuffede kremtoppelskere i de norske hjem framover nå ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.