Gå til innhold

hva ser man på i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest fjernsynsslave
Skrevet

ja annet enn Noreg rundt jubileèt da. *jubler*

hare1365380455
Skrevet

ja annet enn Noreg rundt jubileèt da. *jubler*

Du kan jo se nytt på nytt om det kommer på nrk.

Gjest fjernsynsslave
Skrevet

hva mener du med det? Tror du jeg bare har NRK?

hare1365380455
Skrevet

hva mener du med det? Tror du jeg bare har NRK?

?

Nei.....

Skrevet

Skal vi danse - tv2

Nytt på nytt - nrk

Skavlan - nrk

Thomas og Harald - tv2

God natt!

Skrevet

Nytt på nytt kommer! Det er jo fredagens høydepunkt! :D

Spørs om jeg får se det i dag, er trolig nede i sentrum på den tiden for å hente ei venninne som kommer med flytoget, og som skal være på besøk her hos oss til i morgen...

hare1365380455
Skrevet

Nytt på nytt kommer! Det er jo fredagens høydepunkt! :D

Spørs om jeg får se det i dag, er trolig nede i sentrum på den tiden for å hente ei venninne som kommer med flytoget, og som skal være på besøk her hos oss til i morgen...

Jeg skal på jobb, så jeg får ikke sett det i kveld.

Kos deg med besøket, da!

Gjest fjernsynsslave
Skrevet

Skal vi danse - tv2

Nytt på nytt - nrk

Skavlan - nrk

Thomas og Harald - tv2

God natt!

Jeg tenker jammen jeg skal kose meg med en pakke moccabønner og en kopp kaffi, og Senkveld i kveld.

Skrevet

Jeg tenker jammen jeg skal kose meg med en pakke moccabønner og en kopp kaffi, og Senkveld i kveld.

Pass på så du ikke kjøper kræææmtoppa istedet, da! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pass på så du ikke kjøper kræææmtoppa istedet, da! ;-)

Nei, det er vel omvendt? Folk ble skuffa fordi de fikk mokkabønner istedet for kræmtoppa, siden butikkeierne hensynsløst satte dem ved siden av hverandre. ;)

Skrevet

Nei, det er vel omvendt? Folk ble skuffa fordi de fikk mokkabønner istedet for kræmtoppa, siden butikkeierne hensynsløst satte dem ved siden av hverandre. ;)

Ja, det var omvendt i sketsjen! :-) Men ettersom "fjernsynsslave" helst ville ha mokkabønner, antok jeg at det ville værte motsatt for h*n! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det var omvendt i sketsjen! :-) Men ettersom "fjernsynsslave" helst ville ha mokkabønner, antok jeg at det ville værte motsatt for h*n! ;-)

Kan aldri forestille meg at noen frivillig vil ha lyst på mokkabønner, satser på at fjernsynsslave skrev feil. ;)

Skrevet

Kan aldri forestille meg at noen frivillig vil ha lyst på mokkabønner, satser på at fjernsynsslave skrev feil. ;)

;-)

Skrevet

når jeg er på jobb, så pleier jeg å blande dem sammen, sette et par esker med mokkabønner bak en eske med kremtopper f eks:D *fnis*

Gjest Princess Peach
Skrevet

når jeg er på jobb, så pleier jeg å blande dem sammen, sette et par esker med mokkabønner bak en eske med kremtopper f eks:D *fnis*

Hehehe, kan jeg få ekstrajobb hos deg, så kan vi sabotere kremtopphylla sammen? :D

Skrevet

Hehehe, kan jeg få ekstrajobb hos deg, så kan vi sabotere kremtopphylla sammen? :D

det var lurt. da må vi passe på at vi jobber motsatte vakter, sånn at en av oss hele tiden jobber dag når den andre jobber kveld. på den måten har vi full oversikt over sjokoladehylla til enhver tid:D muhahahahahahhaha!

Gjest Princess Peach
Skrevet

det var lurt. da må vi passe på at vi jobber motsatte vakter, sånn at en av oss hele tiden jobber dag når den andre jobber kveld. på den måten har vi full oversikt over sjokoladehylla til enhver tid:D muhahahahahahhaha!

*gnir seg i hendene*

Det blir mange skuffede kremtoppelskere i de norske hjem framover nå ja! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...