Gå til innhold

Hvorfor så stille lille persille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dette er ikke et inlegg om nicket Persille, ei heller om Inger Hagerups dikt, men om at DOL = stille akkurat nå!

Teorier om hvorfor det er så stille her:

1. Alle er opptatt med å ni-søke på skatteetaten.no for å sjekke ut skatten for hele slekta og halve nabolaget.

2. Alle ni-studerer statsbudsjettet og har lastet ned alle budsjettdokumentene i pdf-format.

3. Høstferie.

Skrevet

Jeg jobber. Men blir distrahert av å lure på om jeg får igjen nok på skatten til å betale DEN bunken med regninger som ligger her.

Jeg ville heller, som Lille persille, lurt på om jeg kom på ball i år. For det skulle jeg gjerne vært! Med polonaise og hele pakka.

:)

Skrevet

Jeg jobber. Men blir distrahert av å lure på om jeg får igjen nok på skatten til å betale DEN bunken med regninger som ligger her.

Jeg ville heller, som Lille persille, lurt på om jeg kom på ball i år. For det skulle jeg gjerne vært! Med polonaise og hele pakka.

*S*

Får håpe ikke regningene blir så store at du ikke har rpd til ballkjole, da! ;-)

Skrevet

Jeg har fri i dag, men her trengtes det absolutt å bli shina litt. Så her ryddes det, DOLes det, vaskes det, DOLes det, ryddes det litt mer...

Skrevet

Jeg har fri i dag, og har bakt brownies sammen med guttungen. Men nå stakk han ut for å leke, så da kan jeg få dekket mine nettbehov. :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har fri i dag, og har bakt brownies sammen med guttungen. Men nå stakk han ut for å leke, så da kan jeg få dekket mine nettbehov. :o)

Det høres koselig ut! Jukset du og brukte toro-pakke, eller har du en god oppskrift på deling?

Skrevet

Det høres koselig ut! Jukset du og brukte toro-pakke, eller har du en god oppskrift på deling?

Jeg brukte Toro - lettvint og kjempegodt. :o)

Skrevet

Hadde det ikke vært for DOL ville jeg ikke tenkt over at skattelistene er på nett..

Men vel, nå har jeg sjekket meg selv og skjønner ingenting. Står oppført med omtrent ittno i nettoinntekt.. men det er helt feil! Heldigvis.. :-)

Skrevet

Eller - alle sitter og venter på at noen andre legger ut noe diskuterbart :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

3. Vi fjollet så mye i natt at vi er helt utslitt. ;)

Skrevet

jeg har tittet bittelitt både på nr 1 og 2...

Har vært ute ei stund nå og kom nettopp hjem igjen. det har vært stille her i det siste ja, folk er vel opptatt med litt av hvert.

Skrevet

Hadde det ikke vært for DOL ville jeg ikke tenkt over at skattelistene er på nett..

Men vel, nå har jeg sjekket meg selv og skjønner ingenting. Står oppført med omtrent ittno i nettoinntekt.. men det er helt feil! Heldigvis.. :-)

skjønner ikke helt skattelisten jeg heller...

det står at jeg har betalt kr 0 i skatt for fjoråret, gid det hadde vært slik...

Skrevet

Selv satt jeg og studerte statsbudsjettet og leste pressemeldinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...