Gå til innhold

FU: Hvilke serier ser dere på (som går på tv vel og merke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser:

Rome

Grey's anatomy

Battlestar Galactica

Invasion

Prison Break

Eastenders.

Skrevet

Sopranos. Vurderer å kjøpe den og Prison Break på boks, har ikke sett PB men basert på andres uttalelser tror jeg at jeg vil like den. Så et par episoder av Grey's Anatomy også, likte i grunnen den serien godt men så kom det så mye annet i veien den tida.

Gjest fjernsynsslave
Skrevet

Noreg Rundt, Antikvitete og snurrepiperier, du skal høre (videoopptak så det tells vel ikke) og Du skal høre enda mer for ikke å snakke om der som ingen skulle tru at nokon kunne bu

Skrevet

det er nesten litt flaut men den eneste serien jeg ser på for tiden er days of our lives. Tirsdager og torsdager er jeg hjemme alene på den tiden og ser det da hehe. Begynte å følge med for mange år siden og klarer ikke gi slipp.

Men jeg har sluttet å se på cæsar, og alt det andre jeg så på. (Jeg hadde før tv'en på fra morgen til kveld) Men gleder meg nå til Lost begynner igjen. Men siden jeg nesten aldri ser på tv (bortsett fra to knappe timer på tirsdag og torsdag), så får jeg jo ikke med meg når de begynner å reklamere for programmer. Er det noen som vet når lost begynner igjen? Please ikke kom å si at det har begynt allerede :P

Skrevet

For tiden følger jeg bare med på Grey's Anatomy.. Men er ikke like begeistret lenger. :-(

Gjest Elextra
Skrevet

Ingen.

Om du ikke regner Dagsrevyen som en serie, da! :)

Skrevet

Akkurat nå er det tv-tørke. Men jeg ser gjerne NANNY barnevakten og "Et lettere liv"

Skrevet

det er nesten litt flaut men den eneste serien jeg ser på for tiden er days of our lives. Tirsdager og torsdager er jeg hjemme alene på den tiden og ser det da hehe. Begynte å følge med for mange år siden og klarer ikke gi slipp.

Men jeg har sluttet å se på cæsar, og alt det andre jeg så på. (Jeg hadde før tv'en på fra morgen til kveld) Men gleder meg nå til Lost begynner igjen. Men siden jeg nesten aldri ser på tv (bortsett fra to knappe timer på tirsdag og torsdag), så får jeg jo ikke med meg når de begynner å reklamere for programmer. Er det noen som vet når lost begynner igjen? Please ikke kom å si at det har begynt allerede :P

Hehe days of our lives ja. Ser på det jeg også, går i perioder ;)

Lost (ser også på det) begynner ikke før etter nyttår, leste det i avisen nylig.

Skrevet

I går begynte Prison break igjen - JUHUUUUU :-)

Ellers liker jeg Kongen av Queens.

Gjest Princess Peach
Skrevet

For tiden følger jeg bare med på Grey's Anatomy.. Men er ikke like begeistret lenger. :-(

Rakk aldri å begynne å se på den, men har sett et par episoder de siste tirsdagene. Syntes den så bra ut, så jeg har bestilt den på dvd. :)

Skrevet

Jeg ser: Grey's anatomy, Kongen av Queens, Home and Away, sos barnevakt (?, på tvnorge torsdager), seven heaven, gilmore girls, tufte (sikkert flere jeg titter på innimellom også...)

huff da, dette ble mye....

Skrevet

Hehe days of our lives ja. Ser på det jeg også, går i perioder ;)

Lost (ser også på det) begynner ikke før etter nyttår, leste det i avisen nylig.

Det er i grunnen herlig befriende å ikke lenger være hekta på allverdens serier, sånn som jeg var før. Men lost er for bra til å gi opp.

dool er... vel. hehe. bare blitt en del av meg :P uff, hørtes skummelt ut!

Skrevet

Akkuart nå i høst ser jeg ikke på noen slike "fortsettelsesserier".

Men jeg prøver å få med meg - om ikke alle så ihvertfall de fleste - av programmer som Nytt på nytt, Skavlan og Senkveld, samt at jeg liker å se på Kongen av Queens, My name is Earl.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå er det ingen serier jeg følger med på.

Men jeg fulgte ivrig med på Frustrerte Fruer og Lost mens de gikk.

laguna1365380434
Skrevet

Nå er jeg dårlig på a ha kontinuitet på tv-titting, men er jeg hjemme ser jeg gjerne Simpsons og Sopranos. Den derre Weeds (heter den det?) er også litt morsom.

:-)

fuji1365380447
Skrevet

Sopranos, Ørnen, West Wing, Greys Anatomy...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...