Hatsumomo Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ser: Rome Grey's anatomy Battlestar Galactica Invasion Prison Break Eastenders. 0 Siter
birdie Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Sopranos. Vurderer å kjøpe den og Prison Break på boks, har ikke sett PB men basert på andres uttalelser tror jeg at jeg vil like den. Så et par episoder av Grey's Anatomy også, likte i grunnen den serien godt men så kom det så mye annet i veien den tida. 0 Siter
Gjest fjernsynsslave Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Noreg Rundt, Antikvitete og snurrepiperier, du skal høre (videoopptak så det tells vel ikke) og Du skal høre enda mer for ikke å snakke om der som ingen skulle tru at nokon kunne bu 0 Siter
McLoud Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Dagsrevyen. Har fulgt med på den i årevis. :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 det er nesten litt flaut men den eneste serien jeg ser på for tiden er days of our lives. Tirsdager og torsdager er jeg hjemme alene på den tiden og ser det da hehe. Begynte å følge med for mange år siden og klarer ikke gi slipp. Men jeg har sluttet å se på cæsar, og alt det andre jeg så på. (Jeg hadde før tv'en på fra morgen til kveld) Men gleder meg nå til Lost begynner igjen. Men siden jeg nesten aldri ser på tv (bortsett fra to knappe timer på tirsdag og torsdag), så får jeg jo ikke med meg når de begynner å reklamere for programmer. Er det noen som vet når lost begynner igjen? Please ikke kom å si at det har begynt allerede 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 For tiden følger jeg bare med på Grey's Anatomy.. Men er ikke like begeistret lenger. :-( 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ingen. Om du ikke regner Dagsrevyen som en serie, da! 0 Siter
flisa Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Akkurat nå er det tv-tørke. Men jeg ser gjerne NANNY barnevakten og "Et lettere liv" 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 det er nesten litt flaut men den eneste serien jeg ser på for tiden er days of our lives. Tirsdager og torsdager er jeg hjemme alene på den tiden og ser det da hehe. Begynte å følge med for mange år siden og klarer ikke gi slipp. Men jeg har sluttet å se på cæsar, og alt det andre jeg så på. (Jeg hadde før tv'en på fra morgen til kveld) Men gleder meg nå til Lost begynner igjen. Men siden jeg nesten aldri ser på tv (bortsett fra to knappe timer på tirsdag og torsdag), så får jeg jo ikke med meg når de begynner å reklamere for programmer. Er det noen som vet når lost begynner igjen? Please ikke kom å si at det har begynt allerede Hehe days of our lives ja. Ser på det jeg også, går i perioder Lost (ser også på det) begynner ikke før etter nyttår, leste det i avisen nylig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 My name is Earl og Simpsons. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 I går begynte Prison break igjen - JUHUUUUU :-) Ellers liker jeg Kongen av Queens. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 For tiden følger jeg bare med på Grey's Anatomy.. Men er ikke like begeistret lenger. :-( Rakk aldri å begynne å se på den, men har sett et par episoder de siste tirsdagene. Syntes den så bra ut, så jeg har bestilt den på dvd. 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ser: Grey's anatomy, Kongen av Queens, Home and Away, sos barnevakt (?, på tvnorge torsdager), seven heaven, gilmore girls, tufte (sikkert flere jeg titter på innimellom også...) huff da, dette ble mye.... 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hehe days of our lives ja. Ser på det jeg også, går i perioder Lost (ser også på det) begynner ikke før etter nyttår, leste det i avisen nylig. Det er i grunnen herlig befriende å ikke lenger være hekta på allverdens serier, sånn som jeg var før. Men lost er for bra til å gi opp. dool er... vel. hehe. bare blitt en del av meg uff, hørtes skummelt ut! 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Akkuart nå i høst ser jeg ikke på noen slike "fortsettelsesserier". Men jeg prøver å få med meg - om ikke alle så ihvertfall de fleste - av programmer som Nytt på nytt, Skavlan og Senkveld, samt at jeg liker å se på Kongen av Queens, My name is Earl. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nå er det ingen serier jeg følger med på. Men jeg fulgte ivrig med på Frustrerte Fruer og Lost mens de gikk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nå er jeg dårlig på a ha kontinuitet på tv-titting, men er jeg hjemme ser jeg gjerne Simpsons og Sopranos. Den derre Weeds (heter den det?) er også litt morsom. :-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Sopranos, Ørnen, West Wing, Greys Anatomy... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.