Gå til innhold

Billigste flybillett Bodø - Oslo/Trondhemi?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Finner ikke billigere flybilletter enn rundt 500 en vei..Synes det er utrolig dyrt..? Er det ikke lavere priser?

Elisabeth1365380359
Skrevet

www.wideroe.no

avansert søk

hak av på grunnlag av PRIS

Da får du opp det som er billigts med widerøe og sas.

Lavpriskalender på www.norwegian.no

Hvis du ikke finner billigere enn 500 på noen av disse, så finnes det nok ikke billigere.

Skrevet

www.wideroe.no

avansert søk

hak av på grunnlag av PRIS

Da får du opp det som er billigts med widerøe og sas.

Lavpriskalender på www.norwegian.no

Hvis du ikke finner billigere enn 500 på noen av disse, så finnes det nok ikke billigere.

http://ip.norwegian.no/ip/TravelTipExecAction.aspx?D_City=OSL&DestinationGroup=4&Period=3&ShowType=0&MaxPrice=&app_language=nb-NO

Det står ikke lavere enn 500...Kjipt..

Det skulle vært studentrabatt på flybilletter..

Skrevet

500 er da vanvittig billig??????!!!! Du kan da ikke klage på DEN prisen?

Skrevet

Nope..

Har aldri pleid å kjøpe flybilletter for dyrere enn 680,- t/r..Men det har vært mellom Trondheim og Oslo da..

Skrevet

Billig til Bodø å være, er det det du mener?

Skrevet

Kan ikke skjønne at du synes det er så utrolig dyrt.

For en del år tilbake kostet det MYE mer å fly innenlands. Jeg tror det kostet nærmere 2000 å fly Oslo-Kirkenes for ca 15 år siden, bare for å illustrere det litt.

Skrevet

Tøyser du? 500 kroner er jo billig vel. Skal du ha det billigere må du haike eller ta toget til 199 kr

Skrevet

For en del år tilbake kostet det MYE mer å fly innenlands. Jeg tror det kostet nærmere 2000 å fly Oslo-Kirkenes for ca 15 år siden, bare for å illustrere det litt.

Jeg hadde "lavpris"-billett fra Ålesund til Kirkenes via Oslo, for drøye 4800 kr for 7 år siden. DET var billig den gangen...

Ugh...!

Skrevet

Dyrt?!

Du kødder!!

Aldri reist mellom Bodø og Værnes/Oslo før..Så har ikke peil..But now I know..

Skrevet

500 kr er da råbillig!!

Skrevet

Tøyser du? 500 kroner er jo billig vel. Skal du ha det billigere må du haike eller ta toget til 199 kr

Finner ikke billetter til 199 mellom Bodø og Trondheim..Er det mange som benytter seg av dette, eller? Siden jeg ikke finner noe..

Skrevet

Skrevet

Finner ikke billetter til 199 mellom Bodø og Trondheim..Er det mange som benytter seg av dette, eller? Siden jeg ikke finner noe..

Det skal gå an å finne billetter til 199.- men du må nok søke på en dato minst en uke fram i tid.

Her en lenke til en side om de 199.- kroners billettene. http://tinyurl.com/rum6a

Skrevet

Dol er kjekt å ha ;-)

Skrevet

Det skal gå an å finne billetter til 199.- men du må nok søke på en dato minst en uke fram i tid.

Her en lenke til en side om de 199.- kroners billettene. http://tinyurl.com/rum6a

Tro meg, jeg har prøvd..var ikke billig i jula heller..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...