Gjest this is a signature Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Finner ikke billigere flybilletter enn rundt 500 en vei..Synes det er utrolig dyrt..? Er det ikke lavere priser? 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 www.wideroe.no avansert søk hak av på grunnlag av PRIS Da får du opp det som er billigts med widerøe og sas. Lavpriskalender på www.norwegian.no Hvis du ikke finner billigere enn 500 på noen av disse, så finnes det nok ikke billigere. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 www.wideroe.no avansert søk hak av på grunnlag av PRIS Da får du opp det som er billigts med widerøe og sas. Lavpriskalender på www.norwegian.no Hvis du ikke finner billigere enn 500 på noen av disse, så finnes det nok ikke billigere. http://ip.norwegian.no/ip/TravelTipExecAction.aspx?D_City=OSL&DestinationGroup=4&Period=3&ShowType=0&MaxPrice=&app_language=nb-NO Det står ikke lavere enn 500...Kjipt.. Det skulle vært studentrabatt på flybilletter.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 500 er da vanvittig billig??????!!!! Du kan da ikke klage på DEN prisen? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 500 er da vanvittig billig??????!!!! Du kan da ikke klage på DEN prisen? Nope.. Har aldri pleid å kjøpe flybilletter for dyrere enn 680,- t/r..Men det har vært mellom Trondheim og Oslo da.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 500 er da vanvittig billig??????!!!! Du kan da ikke klage på DEN prisen? Billig til Bodø å være, er det det du mener? 0 Siter
Gemini Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Kan ikke skjønne at du synes det er så utrolig dyrt. For en del år tilbake kostet det MYE mer å fly innenlands. Jeg tror det kostet nærmere 2000 å fly Oslo-Kirkenes for ca 15 år siden, bare for å illustrere det litt. 0 Siter
Osiris Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Tøyser du? 500 kroner er jo billig vel. Skal du ha det billigere må du haike eller ta toget til 199 kr 0 Siter
April Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Kan ikke skjønne at du synes det er så utrolig dyrt. For en del år tilbake kostet det MYE mer å fly innenlands. Jeg tror det kostet nærmere 2000 å fly Oslo-Kirkenes for ca 15 år siden, bare for å illustrere det litt. Jeg hadde "lavpris"-billett fra Ålesund til Kirkenes via Oslo, for drøye 4800 kr for 7 år siden. DET var billig den gangen... Ugh...! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Dyrt?! Du kødder!! Aldri reist mellom Bodø og Værnes/Oslo før..Så har ikke peil..But now I know.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 500 kr er da råbillig!! Aldri reist mellom Bodø og Værnes/Oslo før..Så har ikke peil..But now I know.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Tøyser du? 500 kroner er jo billig vel. Skal du ha det billigere må du haike eller ta toget til 199 kr Aldri reist mellom Bodø og Værnes/Oslo før..Så har ikke peil..But now I know.. Finner ikke billetter til 199 mellom Bodø og Trondheim..Er det mange som benytter seg av dette, eller? Siden jeg ikke finner noe.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Kan ikke skjønne at du synes det er så utrolig dyrt. For en del år tilbake kostet det MYE mer å fly innenlands. Jeg tror det kostet nærmere 2000 å fly Oslo-Kirkenes for ca 15 år siden, bare for å illustrere det litt. Aldri reist mellom Bodø og Værnes/Oslo før..Så har ikke peil..But now I know.. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Aldri reist mellom Bodø og Værnes/Oslo før..Så har ikke peil..But now I know.. Finner ikke billetter til 199 mellom Bodø og Trondheim..Er det mange som benytter seg av dette, eller? Siden jeg ikke finner noe.. Det skal gå an å finne billetter til 199.- men du må nok søke på en dato minst en uke fram i tid. Her en lenke til en side om de 199.- kroners billettene. http://tinyurl.com/rum6a 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Aldri reist mellom Bodø og Værnes/Oslo før..Så har ikke peil..But now I know.. Dol er kjekt å ha ;-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det skal gå an å finne billetter til 199.- men du må nok søke på en dato minst en uke fram i tid. Her en lenke til en side om de 199.- kroners billettene. http://tinyurl.com/rum6a Tro meg, jeg har prøvd..var ikke billig i jula heller.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.