Gå til innhold

Huh?Hvorfor er det slettet random i tråden om elg?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes jeg hadde et par fiffige poenger der dessuten..De er borte..Åffer det?

HVA var sletningsverdig i DEN tråden da?

Dessuten står det jo masse rør tilbake, som ikke engang kommer i nærheten av mine veltalende svar..;-)

Er webbisene på DOL med på jaktlaget til han dere hitlerske bondetullingen med blod i barten, erigert haglegevær, og de artige avviker-teoriene?;-P

Eller finnes det en mere uskyldig forklaring?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå har ikke jeg lest den tråden, men noen ganger sletter de innlegg fordi de er skrevet av nick som er utestengt e.l.

laguna1365380434
Skrevet

Nå har ikke jeg lest den tråden, men noen ganger sletter de innlegg fordi de er skrevet av nick som er utestengt e.l.

Hmm..Ok? Men skriver ikke den som er utestengt fortsatt tråder som hakka møkk da? ;-)

Så bare gamle travere i elgetråden, men ting kan selvsagt ha utviklet seg etter at jeg gikk til køys.

Men jeg likte konspirasjonsteorien min bedre! ;-)

Skrevet

DØh! -Hitler BEHOLDT de hvite og skjøt de brune....la det synke inn'a! :-)

laguna1365380434
Skrevet

DØh! -Hitler BEHOLDT de hvite og skjøt de brune....la det synke inn'a! :-)

Jammen sånn Harlem-rasisme er ikke det spøtt bedre da..;-P

*nynner på elg av regnbuen*

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hmm..Ok? Men skriver ikke den som er utestengt fortsatt tråder som hakka møkk da? ;-)

Så bare gamle travere i elgetråden, men ting kan selvsagt ha utviklet seg etter at jeg gikk til køys.

Men jeg likte konspirasjonsteorien min bedre! ;-)

Ja, vi var tunge på konspirasjonsteoriene i natt vi også! ;)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, vi var tunge på konspirasjonsteoriene i natt vi også! ;)

Hehe..Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha noen..;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe..Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha noen..;-)

Skremte nesten vettet av DarkPink, hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Skremte nesten vettet av DarkPink, hehe.

åja? Nå ble jeg nyssgjerrig..Hva skjedde?

Skrevet

det mest irriterende med wlettinga her inne er at man skjønner at man har gått glipp av noe moro! ;-)

Like før man ikke tør ha et liv utenom DOL, gitt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, tullet med at webbis var skummel og sto og kikket inn vinduet i mørket. Stakkars, hun var alene hjemme og ble litt redd. Bare fjas. :)

laguna1365380434
Skrevet

det mest irriterende med wlettinga her inne er at man skjønner at man har gått glipp av noe moro! ;-)

Like før man ikke tør ha et liv utenom DOL, gitt!

Ikke sant? ;-)

Og jeg var her i en åtte timer i går! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, tullet med at webbis var skummel og sto og kikket inn vinduet i mørket. Stakkars, hun var alene hjemme og ble litt redd. Bare fjas. :)

*lol* :-D

Skrevet

Det var unge darkpinkere alene hjemme i mørket, katter som laget lyder på loftet, hoggtenner og webbiser i vinduet, for å ta et tilfeldig utvalg

*grøsse*

Damn you, peachus!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var unge darkpinkere alene hjemme i mørket, katter som laget lyder på loftet, hoggtenner og webbiser i vinduet, for å ta et tilfeldig utvalg

*grøsse*

Damn you, peachus!

Hihihi! Men jeg var ganske snill etterpå da, ikke sant? :)

laguna1365380434
Skrevet

*grøsse*

Damn you, peachus!

*lol* Også du som skrev du hadde sånn en fin-fin natt og greier..Peach fikk det til å gå over? ;-)

Skrevet

Ikke sant? ;-)

Og jeg var her i en åtte timer i går! ;-P

*skriiiik* jeg var en snartur hos søstra mi - må slutte med det.

Skrevet

*lol* Også du som skrev du hadde sånn en fin-fin natt og greier..Peach fikk det til å gå over? ;-)

Nja, det gikk over, ettersom vi sov i skje sammen, sdd fremst, jeg i midten, og prinsessa bakerst. Da ble jeg trygg og fin igjen.

laguna1365380434
Skrevet

*skriiiik* jeg var en snartur hos søstra mi - må slutte med det.

Ja den slags slurv kan man ikke ha noe av..Da får en takke seg sjæl..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nja, det gikk over, ettersom vi sov i skje sammen, sdd fremst, jeg i midten, og prinsessa bakerst. Da ble jeg trygg og fin igjen.

*lol* Godt å høre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...