laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg synes jeg hadde et par fiffige poenger der dessuten..De er borte..Åffer det? HVA var sletningsverdig i DEN tråden da? Dessuten står det jo masse rør tilbake, som ikke engang kommer i nærheten av mine veltalende svar..;-) Er webbisene på DOL med på jaktlaget til han dere hitlerske bondetullingen med blod i barten, erigert haglegevær, og de artige avviker-teoriene?;-P Eller finnes det en mere uskyldig forklaring? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nå har ikke jeg lest den tråden, men noen ganger sletter de innlegg fordi de er skrevet av nick som er utestengt e.l. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Nå har ikke jeg lest den tråden, men noen ganger sletter de innlegg fordi de er skrevet av nick som er utestengt e.l. Hmm..Ok? Men skriver ikke den som er utestengt fortsatt tråder som hakka møkk da? ;-) Så bare gamle travere i elgetråden, men ting kan selvsagt ha utviklet seg etter at jeg gikk til køys. Men jeg likte konspirasjonsteorien min bedre! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 DØh! -Hitler BEHOLDT de hvite og skjøt de brune....la det synke inn'a! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 DØh! -Hitler BEHOLDT de hvite og skjøt de brune....la det synke inn'a! :-) Jammen sånn Harlem-rasisme er ikke det spøtt bedre da..;-P *nynner på elg av regnbuen* :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hmm..Ok? Men skriver ikke den som er utestengt fortsatt tråder som hakka møkk da? ;-) Så bare gamle travere i elgetråden, men ting kan selvsagt ha utviklet seg etter at jeg gikk til køys. Men jeg likte konspirasjonsteorien min bedre! ;-) Ja, vi var tunge på konspirasjonsteoriene i natt vi også! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Ja, vi var tunge på konspirasjonsteoriene i natt vi også! Hehe..Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha noen..;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hehe..Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha noen..;-) Skremte nesten vettet av DarkPink, hehe. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Skremte nesten vettet av DarkPink, hehe. åja? Nå ble jeg nyssgjerrig..Hva skjedde? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 det mest irriterende med wlettinga her inne er at man skjønner at man har gått glipp av noe moro! ;-) Like før man ikke tør ha et liv utenom DOL, gitt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 åja? Nå ble jeg nyssgjerrig..Hva skjedde? :-) Hehe, tullet med at webbis var skummel og sto og kikket inn vinduet i mørket. Stakkars, hun var alene hjemme og ble litt redd. Bare fjas. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 det mest irriterende med wlettinga her inne er at man skjønner at man har gått glipp av noe moro! ;-) Like før man ikke tør ha et liv utenom DOL, gitt! Ikke sant? ;-) Og jeg var her i en åtte timer i går! ;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Hehe, tullet med at webbis var skummel og sto og kikket inn vinduet i mørket. Stakkars, hun var alene hjemme og ble litt redd. Bare fjas. *lol* :-D 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 åja? Nå ble jeg nyssgjerrig..Hva skjedde? :-) Det var unge darkpinkere alene hjemme i mørket, katter som laget lyder på loftet, hoggtenner og webbiser i vinduet, for å ta et tilfeldig utvalg *grøsse* Damn you, peachus! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det var unge darkpinkere alene hjemme i mørket, katter som laget lyder på loftet, hoggtenner og webbiser i vinduet, for å ta et tilfeldig utvalg *grøsse* Damn you, peachus! Hihihi! Men jeg var ganske snill etterpå da, ikke sant? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Det var unge darkpinkere alene hjemme i mørket, katter som laget lyder på loftet, hoggtenner og webbiser i vinduet, for å ta et tilfeldig utvalg *grøsse* Damn you, peachus! *lol* Også du som skrev du hadde sånn en fin-fin natt og greier..Peach fikk det til å gå over? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke sant? ;-) Og jeg var her i en åtte timer i går! ;-P *skriiiik* jeg var en snartur hos søstra mi - må slutte med det. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 *lol* Også du som skrev du hadde sånn en fin-fin natt og greier..Peach fikk det til å gå over? ;-) Nja, det gikk over, ettersom vi sov i skje sammen, sdd fremst, jeg i midten, og prinsessa bakerst. Da ble jeg trygg og fin igjen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 *skriiiik* jeg var en snartur hos søstra mi - må slutte med det. Ja den slags slurv kan man ikke ha noe av..Da får en takke seg sjæl..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Nja, det gikk over, ettersom vi sov i skje sammen, sdd fremst, jeg i midten, og prinsessa bakerst. Da ble jeg trygg og fin igjen. *lol* Godt å høre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.