Gå til innhold

Huh?Hvorfor er det slettet random i tråden om elg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, tullet med at webbis var skummel og sto og kikket inn vinduet i mørket. Stakkars, hun var alene hjemme og ble litt redd. Bare fjas. :)

hehe

Skrevet

Hihihi! Men jeg var ganske snill etterpå da, ikke sant? :)

Du veide godt opp for det med alle de hysteriske latteranfallene jeg fikk! Haha.

Men jeg lå faktisk og lyttet etter spøkelser etter jeg hadde lagt meg. Bor i et gammelt hus, på loftet, og katten gikk i trappa med noe som jeg syntes var _for_ tunge skritt til å være en katt =/

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja, det gikk over, ettersom vi sov i skje sammen, sdd fremst, jeg i midten, og prinsessa bakerst. Da ble jeg trygg og fin igjen.

Ja, håper ikke SDD og jeg vekket deg, du var da så trøtt at du sovnet som en stein da du la hodet på puta. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du veide godt opp for det med alle de hysteriske latteranfallene jeg fikk! Haha.

Men jeg lå faktisk og lyttet etter spøkelser etter jeg hadde lagt meg. Bor i et gammelt hus, på loftet, og katten gikk i trappa med noe som jeg syntes var _for_ tunge skritt til å være en katt =/

Skrik, det er skummelt det! Håper det hjalp å ligge i midten da. ;)

Skrevet

Ja, håper ikke SDD og jeg vekket deg, du var da så trøtt at du sovnet som en stein da du la hodet på puta. ;)

Neida, jeg hørte ingenting. Hva med deg, da du sovnet og SDD var langt fra tilfredsstilt og kom til meg?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida, jeg hørte ingenting. Hva med deg, da du sovnet og SDD var langt fra tilfredsstilt og kom til meg?

Må jo skjønne at etter den omgangen fikk han opp appetitten noe voldsomt. ;)

Skrevet

Må jo skjønne at etter den omgangen fikk han opp appetitten noe voldsomt. ;)

Ja, som en liten appetizer før den utrolige hovudretten, på en måte.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, som en liten appetizer før den utrolige hovudretten, på en måte.

Ja, jeg var sushi mens du var biff. ;)

Skrevet

Ja, jeg var sushi mens du var biff. ;)

Biff er vel bedre enn sushi?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Biff er vel bedre enn sushi?

Tror SDD liker begge deler, jeg.

Skrevet

Tror SDD liker begge deler, jeg.

Om han vet hva kvalitet er, så bør han det ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Om han vet hva kvalitet er, så bør han det ;)

Oh yeah. Og kvalitet, DET kan vi, ikke sant? ;)

Skrevet

Oh yeah. Og kvalitet, DET kan vi, ikke sant? ;)

Er vel ikke for ingenting vi ikke har brekningsrefleks.. *blunke*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er vel ikke for ingenting vi ikke har brekningsrefleks.. *blunke*

Så sant, så sant... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...