flisa Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hehe, tullet med at webbis var skummel og sto og kikket inn vinduet i mørket. Stakkars, hun var alene hjemme og ble litt redd. Bare fjas. hehe 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hihihi! Men jeg var ganske snill etterpå da, ikke sant? Du veide godt opp for det med alle de hysteriske latteranfallene jeg fikk! Haha. Men jeg lå faktisk og lyttet etter spøkelser etter jeg hadde lagt meg. Bor i et gammelt hus, på loftet, og katten gikk i trappa med noe som jeg syntes var _for_ tunge skritt til å være en katt =/ 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nja, det gikk over, ettersom vi sov i skje sammen, sdd fremst, jeg i midten, og prinsessa bakerst. Da ble jeg trygg og fin igjen. Ja, håper ikke SDD og jeg vekket deg, du var da så trøtt at du sovnet som en stein da du la hodet på puta. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du veide godt opp for det med alle de hysteriske latteranfallene jeg fikk! Haha. Men jeg lå faktisk og lyttet etter spøkelser etter jeg hadde lagt meg. Bor i et gammelt hus, på loftet, og katten gikk i trappa med noe som jeg syntes var _for_ tunge skritt til å være en katt =/ Skrik, det er skummelt det! Håper det hjalp å ligge i midten da. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, håper ikke SDD og jeg vekket deg, du var da så trøtt at du sovnet som en stein da du la hodet på puta. Neida, jeg hørte ingenting. Hva med deg, da du sovnet og SDD var langt fra tilfredsstilt og kom til meg? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Neida, jeg hørte ingenting. Hva med deg, da du sovnet og SDD var langt fra tilfredsstilt og kom til meg? Må jo skjønne at etter den omgangen fikk han opp appetitten noe voldsomt. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Må jo skjønne at etter den omgangen fikk han opp appetitten noe voldsomt. Ja, som en liten appetizer før den utrolige hovudretten, på en måte. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, som en liten appetizer før den utrolige hovudretten, på en måte. Ja, jeg var sushi mens du var biff. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, jeg var sushi mens du var biff. Biff er vel bedre enn sushi? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Biff er vel bedre enn sushi? Tror SDD liker begge deler, jeg. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Tror SDD liker begge deler, jeg. Om han vet hva kvalitet er, så bør han det 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Om han vet hva kvalitet er, så bør han det Oh yeah. Og kvalitet, DET kan vi, ikke sant? 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Oh yeah. Og kvalitet, DET kan vi, ikke sant? Er vel ikke for ingenting vi ikke har brekningsrefleks.. *blunke* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er vel ikke for ingenting vi ikke har brekningsrefleks.. *blunke* Så sant, så sant... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.