Gjest abrahamsen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jon Almås! Drømmen over alle drømmemenn. Morsom, pen, og gjør husarbeid! Hvor gamle skal du ha de da? Jeg hadde ikke takka nei til Bruce Willis, men tenkte jeg skulle ta norske, og de er det ikke så mange av. Bruce Willis er en mann etter min smak! mmmmmmmmmmm... 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Norske *tenke* ingen. Bortsett fra nyttpånytt fyren du hadde bilde av. Han er fin! Mellom 40 og ++ tenker jeg. Kåre Conradi? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Kåre Conradi? Kåre Conradi er også snadder ja. Ingen tvil. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Jaggu er jeg ikke enig med deg, han er en lekkerbisken! ) Det er han! *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Jepp....dritdigg:-) Dritdigg er ordet. :-D 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Kåre Conradi er også snadder ja. Ingen tvil. :-) Blir litt matt når jeg ser ham jeg... Er vel lov det selv om man er lykkelig gift? ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Blir litt matt når jeg ser ham jeg... Er vel lov det selv om man er lykkelig gift? ;o) Klart det. Jeg er lykkelig samboer, og ville aldri byttet ham ut, men det er da lov å synes andre er sexy forde. :-) Likedan som det er lov for mannfolka å se på fine damer. :-) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Klart det. Jeg er lykkelig samboer, og ville aldri byttet ham ut, men det er da lov å synes andre er sexy forde. :-) Likedan som det er lov for mannfolka å se på fine damer. :-) Jepp:o) Han må gjerne se på, men ikke røre. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Jepp:o) Han må gjerne se på, men ikke røre. Se men ikke røre er bra ja. :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har'n blitt tynnere? Er glad disse to er tilbke på skjermen jeg :oD http://prisonbreakfan.free.fr/imagesite/news/210906.gif 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er ikke han homse? Du kan få sagt det... 0 Siter
Gjest fru hartvigsen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Men mannen er jo død! Ja, de flotte klassiske søtnosene er døde. Den eneste igjennlevende må være denne: http://www.klast.net/bond/images/connery_col.jpg 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, de flotte klassiske søtnosene er døde. Den eneste igjennlevende må være denne: http://www.klast.net/bond/images/connery_col.jpg Ikke dum han nei. Men George Clooney er jo til å spise opp! Mannen har alt! Så er ikke Don Johnson eller Rod Stewart helt vekke heller... Brad Pitt, han som spilte i Charlies sjokoladefabrikk.. Når man først begynner å tenke, så er det mange deilige, akk dog så uoppnåelige... 0 Siter
keinstein Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan få sagt det... Det er da ingen vits i å henge etter homser for dere kvinns? Hva som helst er da bedre å satse på enn det? 0 Siter
keinstein Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke dum han nei. Men George Clooney er jo til å spise opp! Mannen har alt! Så er ikke Don Johnson eller Rod Stewart helt vekke heller... Brad Pitt, han som spilte i Charlies sjokoladefabrikk.. Når man først begynner å tenke, så er det mange deilige, akk dog så uoppnåelige... Kan du tenke deg at en mann liker å besøke ei dame som har 112 plakater av mannfolk på vegga? Det fjerner liksom litt av motivasjonen. Ikke følelsen av konkurranse, men at hun er opptatt av utopiske drømmer langt unna jorden. Earth calling woman! Earth calling woman! Do you read me? No ansver, end of transmission. Click. 0 Siter
Gjest fru hartvigsen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke dum han nei. Men George Clooney er jo til å spise opp! Mannen har alt! Så er ikke Don Johnson eller Rod Stewart helt vekke heller... Brad Pitt, han som spilte i Charlies sjokoladefabrikk.. Når man først begynner å tenke, så er det mange deilige, akk dog så uoppnåelige... Rod Stewart? Gi deg da:) 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det er da ingen vits i å henge etter homser for dere kvinns? Hva som helst er da bedre å satse på enn det? ER almås homse? Trodde han var gift... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.