Gjest Ulvinnen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 :-D Blir nok ingen vane nei, men litt morsomt var det jo. Greit å ikke måtte dele på mannen alltid og da, hehe. Nå må jeg køye, for imorgen blir det seeeen kveld/natt. Snakkes :-) Kos deg i morgen :-) Og ikke gjør noe du ikke kunne gjort på en sykkel! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hysj på deg! ;-) HAN ER TASSLETE!!! ;o) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 HAN ER TASSLETE!!! ;o) Nei! Jeg har sagt til samboeren min at om jeg noen gang skulle være utro, blir det med godeste Seim. Han sa det var greit. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Kos deg i morgen :-) Og ikke gjør noe du ikke kunne gjort på en sykkel! På en sykkel? Hm, det har jeg visst ikke gjort før. Er det en utfordring? ;-P 0 Siter
keinstein Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 På en sykkel? Hm, det har jeg visst ikke gjort før. Er det en utfordring? ;-P Husk sykkelhjelm! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 På en sykkel? Hm, det har jeg visst ikke gjort før. Er det en utfordring? ;-P Jeg kan være grei og utvide begrepet til å gjelde motorsykler også ;-) Da tar du vel utfordringen? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Nei! Jeg har sagt til samboeren min at om jeg noen gang skulle være utro, blir det med godeste Seim. Han sa det var greit. ;-) Han så vel ikke faren som påtrengende stor... Men jeg tror jeg skal legge inn en søknad hos min kjære om tillatelse i tilfelle jeg skulle få napp hos Kåre Conradi eller Josh Holloway :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Han så vel ikke faren som påtrengende stor... Men jeg tror jeg skal legge inn en søknad hos min kjære om tillatelse i tilfelle jeg skulle få napp hos Kåre Conradi eller Josh Holloway :-) Ikke som påtrengende stor?? Ærlig talt, jeg kunne da fått Seim om jeg bare ville! ;-) Neida, så veldig trua følte han seg vel ikke. Like mye som jeg følte meg da han ba om tillatelse til å høvle over Liv Tyler NÅR han fikk sjansen. Ikke om han fikk den. Ja jøss. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Ikke som påtrengende stor?? Ærlig talt, jeg kunne da fått Seim om jeg bare ville! ;-) Neida, så veldig trua følte han seg vel ikke. Like mye som jeg følte meg da han ba om tillatelse til å høvle over Liv Tyler NÅR han fikk sjansen. Ikke om han fikk den. Ja jøss. "Ikke som påtrengende stor?? Ærlig talt, jeg kunne da fått Seim om jeg bare ville! ;-)" Oups, selvsagt kunne du det. Jeg tenkte bare ikke så langt :-) Liv Tylor? Jo hun er flott hun, men jeg tror mannen min heller ville gått for Sandra Bullock om han fikk sjangsen. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kan være grei og utvide begrepet til å gjelde motorsykler også ;-) Da tar du vel utfordringen? Åja, helt klart!! *S* (Du husker jo hva jeg fortalte fra forrige gang vi var ute, hehe) Får se om det blir noe jeg ville gjort på en motorsykkel da. ;-P 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 "Ikke som påtrengende stor?? Ærlig talt, jeg kunne da fått Seim om jeg bare ville! ;-)" Oups, selvsagt kunne du det. Jeg tenkte bare ikke så langt :-) Liv Tylor? Jo hun er flott hun, men jeg tror mannen min heller ville gått for Sandra Bullock om han fikk sjangsen. Jupp, selvsagt kunne jeg det. ;-) Tror ikke samboeren hadde lagt seg ned å nekta om Sandra Bullock hadde spurt heller akkurat. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Åja, helt klart!! *S* (Du husker jo hva jeg fortalte fra forrige gang vi var ute, hehe) Får se om det blir noe jeg ville gjort på en motorsykkel da. ;-P Jeg husker det ;-) Kos dere masse, det er mye som kan gjøres på mc'! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det var ikke det beste bildet du valgte, men han er ganske stilig ja! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jupp, selvsagt kunne jeg det. ;-) Tror ikke samboeren hadde lagt seg ned å nekta om Sandra Bullock hadde spurt heller akkurat. Har du sansen for Hugh Grant? Når de to spiller sammen, så sitter vi og sikler om kapp :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Har du sansen for Hugh Grant? Når de to spiller sammen, så sitter vi og sikler om kapp :-) Mmm, han er snacks han også! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Mmm, han er snacks han også! Da har vi samme smak på noen mannfolk :-) 0 Siter
Gjest flymo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Da har vi samme smak på noen mannfolk :-) Hvor mange klarer du på en gang? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hvor mange klarer du på en gang? Mjau 0 Siter
Gjest flymo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Mjau Ja, katter har jo mange fedre i samme kullet;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.