Gå til innhold

Sexy mannfolk - fredagssnadder, hehe...

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, katter har jo mange fedre i samme kullet;)

Lillekattepus, du er utestengt, ikke glem det nå da.

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

19

• hidi

11

• NeaNoor

10

• keinstein

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lillekattepus, du er utestengt, ikke glem det nå da.

Må man jatte med, eller bli utestengt?

Skrevet

Har du sansen for Hugh Grant? Når de to spiller sammen, så sitter vi og sikler om kapp :-)

Hvor sikler du? Er det bare sorgen på hjemmebanen, igjen?:)

Skrevet

hehehe

Du ser det for deg?

Det blir mye skrubbsår av sånt.

Skrevet

Du ser det for deg?

Det blir mye skrubbsår av sånt.

Ja, du sier noe der. Kanskje vi skulle gå for Ulvinnen sin andre variant isteden. Mc-en står ihvertfall i ro. ;-)

Skrevet

Har du sansen for Hugh Grant? Når de to spiller sammen, så sitter vi og sikler om kapp :-)

Liker du Hugh Grant???

Nei nå er jeg sjokka, Ulvinne. Virkelig. Han trenger du ihvertfall ikke dele med meg. :-)

Begynner vi å seile fra hverandre i smak?

*gulp*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, du sier noe der. Kanskje vi skulle gå for Ulvinnen sin andre variant isteden. Mc-en står ihvertfall i ro. ;-)

Hey!

Nå må du ikke avsløre min variant, da!

Den er bare for spesielt innvidde ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Liker du Hugh Grant???

Nei nå er jeg sjokka, Ulvinne. Virkelig. Han trenger du ihvertfall ikke dele med meg. :-)

Begynner vi å seile fra hverandre i smak?

*gulp*

He he, er du småglemsk, kjære?

Jeg fortalte deg om mitt syn på Hugh på hytteturen også, du har nok bare fortrengt det.

Jeg tipper at vi fortsatt stort sett har samme smak, dette er bare unntakene som bekrefter regelen.

Skrevet

Tråsykler er skumle nok som de er.

Skrevet

Da har vi samme smak på noen mannfolk :-)

Jupp, tydeligvis samme, og GOD, smak. ;-)

Skrevet

Hey!

Nå må du ikke avsløre min variant, da!

Den er bare for spesielt innvidde ;-)

Avslører ingenting jeg, jeg bare fullførte litt for min egen variant av det du antydet. :-)

Skrevet

He he, er du småglemsk, kjære?

Jeg fortalte deg om mitt syn på Hugh på hytteturen også, du har nok bare fortrengt det.

Jeg tipper at vi fortsatt stort sett har samme smak, dette er bare unntakene som bekrefter regelen.

Det har jeg nok fortrengt ser det ut for. *ler*

Men - som du sier, reglene må alltid ha unntak. Så da er vel dette et av unntakene. :-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nei! Jeg har sagt til samboeren min at om jeg noen gang skulle være utro, blir det med godeste Seim. Han sa det var greit. ;-)

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...