Gå til innhold

Arwen nettbutikk

Anbefalte innlegg

Gjest lettlurte meg
Skrevet

Svindel og bedrag:

http://www.arwen.no/

Jeg var dum nok og betalte på forskudd for å få lavere porto, den 11/8. fortsatt ikke sett snurten til varene.,

Hva gjør man?

Skrevet

For ikke å legge ut navn og telefonnummer her, gjør følgende:

Søk opp arwen på brønnøysundregisteret (www.brreg.no)

Søk opp navn og stedsnavn til innehaver på telefonkatalogen etterpå.

Da vil du få nytt telefonnummer, samt mobilnummer, til innehaver.

Skrevet

Jeg har sendt mail til adressa ordrebekreftelsen kom fra og jeg har sendt via nettsidene. Ikke noe svar.

Har du betalt med Visa kort, så kan du få pengene igjen fra Visa.

Hilsen

Skrevet

Hei,

det står på framsiden at "grunnet flytting kan leveringstiden være litt lenger enn vanlig"

Arwen har et godt renomme, og det er første gang jeg har hørt noen klage på leveringstid, så jeg velger å tro at det skyldes flytting.

Gjest lettlurte meg
Skrevet

Hei,

det står på framsiden at "grunnet flytting kan leveringstiden være litt lenger enn vanlig"

Arwen har et godt renomme, og det er første gang jeg har hørt noen klage på leveringstid, så jeg velger å tro at det skyldes flytting.

Ok - da trekker jeg et lettelsens sukk og tror på at en flytting kan ta over to måneder....

Skrevet

Ok - da trekker jeg et lettelsens sukk og tror på at en flytting kan ta over to måneder....

Det er uansett lang tid, har du prøvd å ringe Arwen? Som sagt så har jeg aldri hørt at denne nettbutikken har lurt noen, men det kan jo hende de har rota bort ordren din i flyttinga.

• 2 måneder senere...
Gjest lettlurte meg
Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å anmelde denne svindelen - men hvordan gjør jeg det sånn rent praktisk. Er det nok å sende et brev til politiet, og hvilket politi?

På paranormal.no er det mange som er blitt svindlet så at en i denne tråden sa at dette er en seriøs butikk er helt feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...