Gå til innhold

Det skumleste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mip!

Jeg og var på nattevakt for en ukes tid siden, så var det så himla dårlig vær, skikkelig plaskregn og tjukk tåke. Jeg kjørte som et svin for å gjøre det jeg skulle gjøre, og med håret rett til værs (ja jeg er mørkredd). Plutselig fikk jeg høre noe som hørtes ut som noen kvinneskrik i det fjerne, og jeg holdt faen ta meg på å kjøre av veien i skrekk. Vet ikke om det var radioen (sannsynligvis) eller noe annet, men jeg turte ikke for livet å skru ned lyden for å høre om det var radioen eller noe utenfor bilen.

Sånne skrik er ofte rever....

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

9

• ShitDiddelyDo

9

• morsan

6

• Piraye

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sånne skrik er ofte rever....

Jeg er ganske sikker på at det var på radioen, men herregud så redd jeg ble! Lettskremt, ja... :)

Skrevet

Var sent en kveld hos en kamerat og roomien hans og så film. De bodde i 2. etasje i en enebolig og man måtte gjennom kjøkkenet for å komme til stua. Så vi sitter altså å ser film, og det er midt på natta og plutselig hører jeg noen komme opp trappa. Men ingen kommer inn. Han ene hørte ingenting, men han andre hørte også det så han går å sjekker om det er noen der. Men døra ut fra kjøkkenet er lukket og da hører man ingen som kommer opp trappa........ Ingen levende hvertfall.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ikke sett "ett ubesvart anrop".

Bør jeg se den?

Tja, den var grei nok, men skumle japanske spøkelser skremmer jo meg uansett da. :)

Synes The Ring (am. versjon) var skumlere, men jeg har ikke sett The Grudge til å sammenligne med.

Forresten, fant du ut hva den stønningen var eller?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Var sent en kveld hos en kamerat og roomien hans og så film. De bodde i 2. etasje i en enebolig og man måtte gjennom kjøkkenet for å komme til stua. Så vi sitter altså å ser film, og det er midt på natta og plutselig hører jeg noen komme opp trappa. Men ingen kommer inn. Han ene hørte ingenting, men han andre hørte også det så han går å sjekker om det er noen der. Men døra ut fra kjøkkenet er lukket og da hører man ingen som kommer opp trappa........ Ingen levende hvertfall.

Skummelt!

Huff, nå angrer jeg nesten litt på at jeg startet denne tråden. Samboeren dro akkurat på jobb, det blir mørkt etterhvert og ute blåser det... :D

Skrevet

Skummelt!

Huff, nå angrer jeg nesten litt på at jeg startet denne tråden. Samboeren dro akkurat på jobb, det blir mørkt etterhvert og ute blåser det... :D

Uff! Jeg fatter ikke at du vil deg selv så vondt ved å få alle disse historiene servert. Iiiiiiik, jeg får frysninger når jeg leser dem!

Skrevet

Huff! Ikke særlig koselig, men det var iallfall en naturlig forklaring på det. :)

det er da enda skumlere med ting som har naturlig forklaring!

Personlig er jeg mye mer redd for mennesker enn for spøkelser.. *grøss*

Skrevet

Hjelp, liker ikke sånt jeg. Så har jeg så løpsk fantasi at jeg klarer å skremme meg selv nær vanvidd hvis jeg ikke skjerper meg. :)

Herlig med denne tråden altså. Jeg merket jeg begynte å snu meg et par ganger for mye, og tenkte det var best å gå og gjøre meg istand for vorset. Guess what. Lysrøret på badet er gått, så jeg må dusje i stummende mørke...

*lyst å gråte*

Skrevet

Jeg ble vekket av tre ganger tre kraftige dunk i senga den natta eldstemann fikk feberkramper 15 mnd gammel...

Skrevet

Ja, den har du fortalt om før. Herreguuud, så ekkelt!

Og jeg da, lure meg, som måtte se "Ett ubesvart anrop" her en dag, selvsagt før nattevakt. Jeg lærer jo aldri. ;)

Og den filmen jeg så i går hadde jo en scene som er en stor skrekk for meg: Når morderen plutselig dukker opp i baksetet. *dåne*

Jeg sjekker _alltid_ baksetet når jeg skal ut å kjøre alene etter at det har blitt mørkt!!

Ser for meg noen skumle øyne som ser på meg i sladrespeilet langt ute på en øde veistrekning..

*ståpels*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ble vekket av tre ganger tre kraftige dunk i senga den natta eldstemann fikk feberkramper 15 mnd gammel...

Rart. Var det en form for vardøger, kanskje?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Uff! Jeg fatter ikke at du vil deg selv så vondt ved å få alle disse historiene servert. Iiiiiiik, jeg får frysninger når jeg leser dem!

Nei, noen ganger lurer jeg på om jeg er helt rett skrudd sammen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

det er da enda skumlere med ting som har naturlig forklaring!

Personlig er jeg mye mer redd for mennesker enn for spøkelser.. *grøss*

Med meg er det helt motsatt. Helt sykt, men det er bare sånn. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Herlig med denne tråden altså. Jeg merket jeg begynte å snu meg et par ganger for mye, og tenkte det var best å gå og gjøre meg istand for vorset. Guess what. Lysrøret på badet er gått, så jeg må dusje i stummende mørke...

*lyst å gråte*

Neeei, stakkars deg! Jeg kan dusje sammen med deg hvis det er bedre. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Faen altså.

Ja, det tenkte jeg også. :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg sjekker _alltid_ baksetet når jeg skal ut å kjøre alene etter at det har blitt mørkt!!

Ser for meg noen skumle øyne som ser på meg i sladrespeilet langt ute på en øde veistrekning..

*ståpels*

Jaaaa, argh! Det gjør jeg også nemlig! Fyttirakkern, det er så skummelt å tenke på at jeg blir helt skjelven. Av og til går jeg fra bilen med kupelyset på så jeg kan se i baksetet når jeg kommer ut igjen. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med meg er det helt motsatt. Helt sykt, men det er bare sånn. :)

Samme her. Finnes ikke redd for mennesker.

Men spøkelser, som jeg ikke engang vet om jeg tror for, er jeg livredd for.

Gjest ikke i dag tror jeg
Skrevet

Syns egentlig ikke det er skummelt, men det beviser at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet.

Min tante var barnevakt for et barnebarn. Barnebarnet lå å sov. Ute var det et fryktelig vær, det blåste og regnet pisket på vinduene.

Plutselig reiser hun seg og roper på barnebarnet (det var flere som var tilstede som trodde det hadde klikka for henne). De beroliget henne med at XXX lå å sov, men tante gav seg ikke. Hun sprang rett ned og ut og fant ungen ca 200 m fra huset i nattdress og støvler, skrikende...

Etterpå fortalte hun at det var noen som hadde sagt det til henne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...