Gjest æmjajeglurerlitt Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 i dag morges fikk jeg plutselige stikkende smerter fra under brystet og ned til under magen. det strålte litt sånn utover, men hldt seg på høyre side. har aldri skjedd før, og var vondt når jeg kunne ikke trekke inn pust dypt eller strekke meg. noen som har peiling?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det har jeg vært plaget med og fikk da beskjed av legen at det sannsynligvis var brødmat jeg ikke tålte. Da var jeg på sykehuset og fikk servert tre brødmåltider om dagen, jeg som knapt spiser ei brødskive ellers. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det har jeg vært plaget med og fikk da beskjed av legen at det sannsynligvis var brødmat jeg ikke tålte. Da var jeg på sykehuset og fikk servert tre brødmåltider om dagen, jeg som knapt spiser ei brødskive ellers. har nettopp vært på ferie og spist endel mer lyst brød enn jeg pleier pga manglende utvalg, så jeg tenkte faktisk at det kunne være noe slikt...gjorde ganske vondt, men sånn er det jo gjerne med fordøyelsesplager... fikk litt vondt etter å ha spist nå nettopp, så du har sikkert rett:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 har nettopp vært på ferie og spist endel mer lyst brød enn jeg pleier pga manglende utvalg, så jeg tenkte faktisk at det kunne være noe slikt...gjorde ganske vondt, men sånn er det jo gjerne med fordøyelsesplager... fikk litt vondt etter å ha spist nå nettopp, så du har sikkert rett:) Jeg får ikke sånn vondt i magen lenger hvis jeg holder meg unna brød. Det er sikkert vane. Jeg kan spise litt og helst helt lyst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.