Gå til innhold

smerter fra under brystet og ned til magen- hva er det?

Anbefalte innlegg

Gjest æmjajeglurerlitt
Skrevet

i dag morges fikk jeg plutselige stikkende smerter fra under brystet og ned til under magen. det strålte litt sånn utover, men hldt seg på høyre side.

har aldri skjedd før, og var vondt når jeg kunne ikke trekke inn pust dypt eller strekke meg.

noen som har peiling??

Skrevet

Det har jeg vært plaget med og fikk da beskjed av legen at det sannsynligvis var brødmat jeg ikke tålte.

Da var jeg på sykehuset og fikk servert tre brødmåltider om dagen, jeg som knapt spiser ei brødskive ellers.

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Det har jeg vært plaget med og fikk da beskjed av legen at det sannsynligvis var brødmat jeg ikke tålte.

Da var jeg på sykehuset og fikk servert tre brødmåltider om dagen, jeg som knapt spiser ei brødskive ellers.

har nettopp vært på ferie og spist endel mer lyst brød enn jeg pleier pga manglende utvalg, så jeg tenkte faktisk at det kunne være noe slikt...gjorde ganske vondt, men sånn er det jo gjerne med fordøyelsesplager...

fikk litt vondt etter å ha spist nå nettopp, så du har sikkert rett:)

Skrevet

har nettopp vært på ferie og spist endel mer lyst brød enn jeg pleier pga manglende utvalg, så jeg tenkte faktisk at det kunne være noe slikt...gjorde ganske vondt, men sånn er det jo gjerne med fordøyelsesplager...

fikk litt vondt etter å ha spist nå nettopp, så du har sikkert rett:)

Jeg får ikke sånn vondt i magen lenger hvis jeg holder meg unna brød. Det er sikkert vane. Jeg kan spise litt og helst helt lyst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...