Gå til innhold

Nå har jeg gjort det! (bh'er igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg følte meg nesten tøff i trynet etter Geminis oppbacking her så tok jeg turen innom undertøysbutikken She etter jobb i dag.

Så nå har jeg flashet pupper, blitt bortimot klådd på ("jeg må da få dytte hele puppen din inn i bh'en!" hehe) og prøvd en haug med bh'er!

Og min offisielle størrelse er - tatata! - 75DD el. 75E. Hah! Kjøpte 3 bh'er da, ble 2500,-.... Jaja.... Bra det er lønningsdag om 6 dager... Men de var rålekre altså! Og damene var sååå trivelige og flinke - og helt normale! Ikke noe oppdollet, oversminket, tyggisslfsende eller nedlatende på noe vis. Så dit skal jeg flere ganger for nå er det slutt på å kjøpe bh'er som passer bare sånn halvveis!

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• cecily

9

• flisa

7

• Osiris

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Herlig! Men 2500 for 3 bher, dån! Det er vel verdt det hvis de passer perfekt. :)

Må ta meg en tur på She neste gang jeg er på bytur, tror jeg. :)

Skrevet

Herlig! Men 2500 for 3 bher, dån! Det er vel verdt det hvis de passer perfekt. :)

Ja, det tok av litt... Men to av dem kosta 599,- hver da og det er ikke så ille synes jeg. Den tredje var bare så lekker at jeg lot som om jeg ikke så prisen. ;o)

Skrevet

Ja, det tok av litt... Men to av dem kosta 599,- hver da og det er ikke så ille synes jeg. Den tredje var bare så lekker at jeg lot som om jeg ikke så prisen. ;o)

Jeg har stooooore problem med å finne fine bh'er som er store nok. Min størrelse er 80DD. Dersom jeg skal få den cup'en jeg trenger blir det sånn ca 100 rundt, det sier seg selv at da har jeg hempene langt oppi nakken!!! Uff! Det er et mareritt å handle bh'er.... kanskje jeg skulle prøvd denne butikken din jeg også. Finnes de her i rogaland, tro?

Skrevet

Jeg har stooooore problem med å finne fine bh'er som er store nok. Min størrelse er 80DD. Dersom jeg skal få den cup'en jeg trenger blir det sånn ca 100 rundt, det sier seg selv at da har jeg hempene langt oppi nakken!!! Uff! Det er et mareritt å handle bh'er.... kanskje jeg skulle prøvd denne butikken din jeg også. Finnes de her i rogaland, tro?

Anbefaler i alle fall sterkt å gå på et ordentlig sted ja. No more Cubus o.l. for meg i alle fall!

I går opplevde jeg jo å bli bortimot hånflirt av da jeg spurte etter 75E på Cubus...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjenner til taktikken. Har de samme skylappene når jeg kjøper sko. ;)

Skrevet

Det er en flott butikk syns jeg. De ansatte der er så hjelpsomme og flinke. Bra du ble fornøyd. :)

Skrevet

Det bør du gjøre, det er en veldig bra undertøysbutikk.

Skrevet

Denne butikken fins nok bare i Trondheim, men det fins da helt sikkert spesialbutikker i Stavanger?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det bør du gjøre, det er en veldig bra undertøysbutikk.

Har som Lillemus litt undertøysbutikkangst, men hvis hun greide det så kan vel jeg. :)

Skrevet

Det er bare såå deilig å få bh som passer ordentlig og de lappene de kostet er bare sååå verdt det. Nå kan ikke jeg snakke for dere med såpass mye å bære på, men det må sikkert være som å gå på skyer for dere storbrystede. Det var helt nydelig for meg iallefall og jeg har ikke noe ekstra vekt foran. :)

Skrevet

Har som Lillemus litt undertøysbutikkangst, men hvis hun greide det så kan vel jeg. :)

Jeg kjenner godt den angsten for undertøysbutikker, men jeg kan garantere at de som jobber på She er trivelige folk. Jeg har handla der siden de lå i Olavskvartalet.

Skrevet

Hei på deg!

Jeg bruker samme størrelsen, men må innrømme at jeg sliter veldig med å finne den, uten om at jeg kan bestille, men da koster de jo en formue (700-1000kr). Bor i Bergen, ser du nevner butikken Che, men vet du om andre som har størrelsen?

Og, grattis med nytt undertøy! ;)

mvh

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjenner godt den angsten for undertøysbutikker, men jeg kan garantere at de som jobber på She er trivelige folk. Jeg har handla der siden de lå i Olavskvartalet.

Flott, skal ta meg en tur når jeg trenger nytt undertøy da. :)

Skrevet

Hei på deg!

Jeg bruker samme størrelsen, men må innrømme at jeg sliter veldig med å finne den, uten om at jeg kan bestille, men da koster de jo en formue (700-1000kr). Bor i Bergen, ser du nevner butikken Che, men vet du om andre som har størrelsen?

Og, grattis med nytt undertøy! ;)

mvh

Undertøysbutikker i Bergen aner jeg ingenting om, men jeg er sikker på at det er damer her inne som kan hjelpe deg! :o)

Skrevet

Undertøysbutikker i Bergen aner jeg ingenting om, men jeg er sikker på at det er damer her inne som kan hjelpe deg! :o)

Det er det som er så greit med dol ;) God helg!

Skrevet

Jeg kjenner til taktikken. Har de samme skylappene når jeg kjøper sko. ;)

*Skotter bort på penstøvlettene jeg kjøpte for 900,- i går...*

Hehe...

lalala1365380457
Skrevet

grattis, de har jo så mye lekkert der =)

handlet der før brystreduksjon jeg..fikk sjokk når jeg kom dit og ble klar over størrelsen min..kjøpte 95D på f.eks lindex for å få den stor nok i cupen. Dro på she og fikk prøve en i 65G..hehe.. er så utrolig deilig første gang man prøver en bh som passer =D

de på she koster flesk, men de er jo rågode og råfine ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Skotter bort på penstøvlettene jeg kjøpte for 900,- i går...*

Hehe...

Ååååh, herlig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...