Gå til innhold

Nå har jeg gjort det! (bh'er igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååh, herlig. :)

Men nå må jeg bare rulle inn pengebruken litt. :o) Men de støvlettene er bare såååå lekre!!! Og til mitt forsvar må jeg si at jeg har vært på jakt etter penstøvletter i flere år uten å finne noe jeg liker. *Fossror*

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• cecily

9

• flisa

7

• Osiris

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men nå må jeg bare rulle inn pengebruken litt. :o) Men de støvlettene er bare såååå lekre!!! Og til mitt forsvar må jeg si at jeg har vært på jakt etter penstøvletter i flere år uten å finne noe jeg liker. *Fossror*

Ja, du taler til koret her altså! Har alltid mange gode unnskyldninger på lager for å kjøpe et nytt par sko. :)

Skrevet

Jeg har stooooore problem med å finne fine bh'er som er store nok. Min størrelse er 80DD. Dersom jeg skal få den cup'en jeg trenger blir det sånn ca 100 rundt, det sier seg selv at da har jeg hempene langt oppi nakken!!! Uff! Det er et mareritt å handle bh'er.... kanskje jeg skulle prøvd denne butikken din jeg også. Finnes de her i rogaland, tro?

I stavanger kan jeg anbefale Tjølsen! ligger i en av de gatene som går ned mot østervåg, mellom arkaden og kinoen. Husker ikke akkurat hvilken gate nå i farten. Tror det er den der bl.a. neste stopp og nille ligger, hvis det sier deg noe? Men der har de bra bh'er, og hjelpsomme folk! Jeg må selv på spesialforretning. Bruker 70F, ikke lett å finne noe på lindex da, nei :P

Gjest Bergenstuppe
Skrevet

Hei på deg!

Jeg bruker samme størrelsen, men må innrømme at jeg sliter veldig med å finne den, uten om at jeg kan bestille, men da koster de jo en formue (700-1000kr). Bor i Bergen, ser du nevner butikken Che, men vet du om andre som har størrelsen?

Og, grattis med nytt undertøy! ;)

mvh

Vet det finnes et undertøysforretning i 2. eller 3. etg i Kløverhuset. Tror det er en nederst på baksiden også, men der har jeg ikke vært.

Bruker ikke din størrelse da, men de damene som jobbet der da jeg var innom var veldig hyggelige.

Netty som lå i Vaskerelven tror jeg har lagt ned, men er usikker.

Tror også det er en kombinert mammabutikk og undertøysbutikk like ved Smørsbroen også.

Gjest NeaNoor, som er eier av ca. 50 par....
Skrevet

Ja, du taler til koret her altså! Har alltid mange gode unnskyldninger på lager for å kjøpe et nytt par sko. :)

Man trenger aldri noen unnskyldning for å kjøpe sko!

Skrevet

Er også strålende fornøyd med den undertøysbutikken jeg var på sist. Der fikk jeg kjøpt BH-er som sitter perfekt. Str. min er 70D eller 70E.. BH-ene jeg kjøpte er nokså dyre ja, men til gjengjeld er det de beste BH-ene jeg har eid! Verd hver krone!

Skrevet

Man trenger aldri noen unnskyldning for å kjøpe sko!

Jeg er vanvittig kresen på sko! Derfor kjøper jeg sjelden sko for jeg er nødt til å finne et par som jeg bare MÅ ha hvis jeg skal kjøpe.

Så da jeg i vår fant et par fritids/spasersko som var aldeles vidunderlige på min fot kjøpte jeg likegodt to par! :o)

Fant et par nyyydelige pensko i går også, men de var grusomme på foten, hadde de vært gode så hadde jeg kjøpt dem også - tvert!

Skrevet

Jeg er vanvittig kresen på sko! Derfor kjøper jeg sjelden sko for jeg er nødt til å finne et par som jeg bare MÅ ha hvis jeg skal kjøpe.

Så da jeg i vår fant et par fritids/spasersko som var aldeles vidunderlige på min fot kjøpte jeg likegodt to par! :o)

Fant et par nyyydelige pensko i går også, men de var grusomme på foten, hadde de vært gode så hadde jeg kjøpt dem også - tvert!

Jeg er ikke så kresen (men kjøper ikke stygge sko) og føttene mine tåler hva det måtte være. Men ingenting er bedre en et par sko som er fine og som i tillegg er kjempegode å gå i. :-)

Men jeg er slik med bukser. Er dødskresen og synes ingen passer (ikke er jeg spesielt stor, liten, lang, lav heller). Så om jeg da finner en jeg synes er skikkelig fin, kjøper jeg to. Uansett hva den koster.

Skrevet

grattis, de har jo så mye lekkert der =)

handlet der før brystreduksjon jeg..fikk sjokk når jeg kom dit og ble klar over størrelsen min..kjøpte 95D på f.eks lindex for å få den stor nok i cupen. Dro på she og fikk prøve en i 65G..hehe.. er så utrolig deilig første gang man prøver en bh som passer =D

de på she koster flesk, men de er jo rågode og råfine ;)

65 G???? dæven

Skrevet

Jeg er ikke så kresen (men kjøper ikke stygge sko) og føttene mine tåler hva det måtte være. Men ingenting er bedre en et par sko som er fine og som i tillegg er kjempegode å gå i. :-)

Men jeg er slik med bukser. Er dødskresen og synes ingen passer (ikke er jeg spesielt stor, liten, lang, lav heller). Så om jeg da finner en jeg synes er skikkelig fin, kjøper jeg to. Uansett hva den koster.

Bortsett fra dongeribukser finner jeg ikke bukser som passer jeg.

Jeg tror ikke kroppen min er normalt bygget i det hele tatt. :o)

lalala1365380457
Skrevet

65 G???? dæven

hehe, vet..har fjernet litt over 900g av de nå, så nå er jeg nede i 75E (trenger ikke så stramt rundt nå når det er mindre å bære for skuldrene). deilig, kan jo til og med være så heldig å finne noe på andre butikker en skjelden gang ;)

Skrevet

2500,- for 3 BH*er?!?!?!?! ER du gal?

Jepp. :o) Jeg har gått helt fra konseptene. Men nå skal jeg kaste en haug bh'er som er helt feil på mine pupper! :o)

Skrevet

hehe, vet..har fjernet litt over 900g av de nå, så nå er jeg nede i 75E (trenger ikke så stramt rundt nå når det er mindre å bære for skuldrene). deilig, kan jo til og med være så heldig å finne noe på andre butikker en skjelden gang ;)

Du måtte jo hatt knute på de første da som var 95? :)

lalala1365380457
Skrevet

Du måtte jo hatt knute på de første da som var 95? :)

nei, faktisk ikke, var ikke klar over hvordan en bh skulle sitte tror jeg..

men det var jo omtrent null støtte, bhene bare hang rundt.. ganske klamt, var en helt annen verden å prøve en som faktisk passet. husker jeg var kjempeblakk, men bare _måtte_ kjøpe bh'en til 700kr allikevel, gikk å tenkte på den i flere dager ;)

Skrevet

Jepp. :o) Jeg har gått helt fra konseptene. Men nå skal jeg kaste en haug bh'er som er helt feil på mine pupper! :o)

Jeg ødelegger alle i vask likevel - så jeg kan ikke kjøpe dyre.

Skrevet

Bortsett fra dongeribukser finner jeg ikke bukser som passer jeg.

Jeg tror ikke kroppen min er normalt bygget i det hele tatt. :o)

Er dongeribukser jeg ikke finner. Vanlige stoffbukser finner jeg lett som bare det.

Skrevet

Vel unt! Litt luksus skal man ha.

Men hvordan SKAL egentlig en god BH sitte?

Hvor langt ut til siden skal f.eks cupene være? Må innrømme at jeg ikke har så ekstremt lyst til å gå på en slik undertøysforretning. Har ikke så mye å bære på heller, så det går i grunn greit med de jeg har.

Skrevet

Vel unt! Litt luksus skal man ha.

Men hvordan SKAL egentlig en god BH sitte?

Hvor langt ut til siden skal f.eks cupene være? Må innrømme at jeg ikke har så ekstremt lyst til å gå på en slik undertøysforretning. Har ikke så mye å bære på heller, så det går i grunn greit med de jeg har.

Puppene skal IKKE tyte ut verken på midten eller på sidene. *Kjenner etter* Cupen går nesten opp i armhulen og dama dyttet inn puppen fra siden for å få den skikkelig inn i bh'en.

På den dyreste bh'en bare smatt puppene inn i cupene av seg selv og la seg pent til rette. :o) Har på en av de rimeligste (haha) nå og puppene mine har skikkelig fasong! Nesten så jeg har lyst til å gå og ta på dem hele tiden! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...