Gå til innhold

Nå har jeg gjort det! (bh'er igjen)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

"Det er akkurat slike damer jeg frykter også! Damer over 55 med knallfarget hår og lebestift på tennene som kommer til å gå til direkte angrep på meg."

*lol* Enhver kvinnes frykt du setter ord på her:-)

Ei sånn ei var det i undertøysbutikken jeg var i. Rundt 55,og gadd ikke "bry seg" engang. Neei,større enn 75 DD hadde dem ikke nei,kanskje en men det var altfor stor størrelse til at dem kunne ha. Visste ikke hvor det fantes heller. Ikke hjelpsom i det hele tatt. Så dit går jeg hvertfall ikke igjen.

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• cecily

9

• flisa

7

• Osiris

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det tok av litt... Men to av dem kosta 599,- hver da og det er ikke så ille synes jeg. Den tredje var bare så lekker at jeg lot som om jeg ikke så prisen. ;o)

To av dem kosta 599 hver,så den siste kosta 1300 kr????

Skrevet

Jeg ødelegger alle i vask likevel - så jeg kan ikke kjøpe dyre.

Vask dem for hånd istedet, så holder de seg fine. Akkurat noen få bh-er tar ikke så mye tid å håndvaske.

Skrevet

Så flott at du fikk så bra hjelp, og fant bh-er som passet skikkelig til deg! Jeg burde strengt tatt gjøre det samme sjøl, men så vil jeg liksom ikke legge så mye penger i bh-er, for jeg lever jo stadig i håpet om å klare å krympe en del, og dermed også gå over til mindre bh-størrelser... :-)

Skrevet

Vask dem for hånd istedet, så holder de seg fine. Akkurat noen få bh-er tar ikke så mye tid å håndvaske.

Det blir ikke bra - lukter svette, syns jeg - blæsj

Skrevet

Det blir ikke bra - lukter svette, syns jeg - blæsj

Ikke hvis du har god nok håndvask-såpe... :-)

Skrevet

To av dem kosta 599 hver,så den siste kosta 1300 kr????

*Host host* ;o)

Skrevet

Ok, jeg burde ikke si det, men... HVA VAR DET JEG SA???!!!?? ;o)

*Tupper Snø i reæva og plystrer uskyldig*

Jeg ventet bare på den der du. ;o)

Skrevet

Blir det ikke vrient å finne rette størrelse når man ikke får prøvd dem?

Ikke når man har fått hjelp til å finne riktig str. :o)

Skrevet

Dette begynte jeg også med for noen år siden :) Jeg har omtrent samme størrelse på puppene som deg og fant bare BH som passet halvveis. Til slutt ble jeg tipset om en flott butikk der jeg fikk personlig service. Dyrere BH? ja - men de er holdbare og flotte. Og de sitter som støpt. Jeg har nå kjøpt meg min først bikini og badedrakt som passer meg perfekt. Og at de dytter og presser puppene på plass er jo litt ugreit. men resultatet blir knallgreit.

Gemalen min ble litt sjokkert da han var med engang og jeg kjøpte 3 BH.. han skulle betale stakkaren. Men han kom til at det var vel verdt pengene.

Jeg har tatt med flere av mine venninner som har store pupper dit.. og alle har takket meg og nesten grått av lykke etterpå. Vi har jo ikke fått noen fine BH på mange år.

Skrevet

Dette begynte jeg også med for noen år siden :) Jeg har omtrent samme størrelse på puppene som deg og fant bare BH som passet halvveis. Til slutt ble jeg tipset om en flott butikk der jeg fikk personlig service. Dyrere BH? ja - men de er holdbare og flotte. Og de sitter som støpt. Jeg har nå kjøpt meg min først bikini og badedrakt som passer meg perfekt. Og at de dytter og presser puppene på plass er jo litt ugreit. men resultatet blir knallgreit.

Gemalen min ble litt sjokkert da han var med engang og jeg kjøpte 3 BH.. han skulle betale stakkaren. Men han kom til at det var vel verdt pengene.

Jeg har tatt med flere av mine venninner som har store pupper dit.. og alle har takket meg og nesten grått av lykke etterpå. Vi har jo ikke fått noen fine BH på mange år.

Angrer absolutt ikke på at jeg gjorde det nei!

Den bh'en jeg har på nå er så fiiiin at jeg har lyst til å vise den frem til alle som er innom på jobben min i dag! :o)

Skrevet

Blir det ikke vrient å finne rette størrelse når man ikke får prøvd dem?

Man må selvfølgelig vite størrelsen sin før man bestiller. Jeg har vært i butikken i London og fått hjelp til å finne min. Ikke ens ærend, altså, det får være måte på, hehe. Så nå kan jeg bestille fra nettet :-)

Skrevet

*Tupper Snø i reæva og plystrer uskyldig*

Jeg ventet bare på den der du. ;o)

Kunne ikke dy meg :-))

Skrevet

Kunne ikke dy meg :-))

:o) Tåler da såppass!

Skrevet

Jepp. :o) Jeg kom inn i butikken og sa at jeg trengte hjelp til å finne en bh som passet for jeg følte at det tøyt ut på alle kanter uansett hva jeg hadde på meg.

"Kom igjen, bli med her!" sa dama bak disken og tok meg med til et prøverom bak disken og der var det bare å ta av seg på overkroppen og flashe pupper. ;o) De var så søte da, kledde på meg bh'ene og alt. Jeg trodde det ville bli både ekkelt og pinlig, men det gikk helt greit altså. Ikke minst fordi dette var helt vanlige kvinner med helt vanlige kropper, litt mage og sånt. Så da gjorde det liksom ikke så mye å stå der med litt for mye rundt livet og sånn. :o)

Da må She være bedre enn Reimers. Bare sjalu damer som slenger deg noe ubrukelig.

Overhørte en av damene si til en yngre ansatt "ja for har en 75 D, så KAN en faktisk bruke C ."

som om hun var irritert over en kunde som ba om en 75 D...

Skrevet

da var det jo ikke noe rart du ikke fant noe på H&M da...:)

Skrevet

Da må She være bedre enn Reimers. Bare sjalu damer som slenger deg noe ubrukelig.

Overhørte en av damene si til en yngre ansatt "ja for har en 75 D, så KAN en faktisk bruke C ."

som om hun var irritert over en kunde som ba om en 75 D...

Bra jeg ikke stoppet på Reimers da, tenkte på det også nemlig.

Hvis hun dama mente at man likegodt kan bruke en 75C som en 75D så burde hun ikke jobbe med undertøy...

Skrevet

Ikke hvis du har god nok håndvask-såpe... :-)

Fins det sånt? *rødme*

candyqueen_83
Skrevet

*Host host* ;o)

Ja da håper jeg virkelig du blir fornøyd ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...