Gå til innhold

Utroskap

Gjest kjærringhelvetet

Anbefalte innlegg

Gjest kjærringhelvetet
Skrevet

Huff hvor mye utroskap det er rundt omkring, virker ikke som noen har et seriøst forhold lengre.

Det er akkurat som det er så lettvint å bare dra å knulle med noen andre...å late som ingenting etterpå.

Verste jeg vet er kvinnfolk som stadig knuller med mannfolk som har både kjerring og unger hjemme. Og omvendt, mannfolk som gjør det samme. Vet ikke om det er mest mannfolkan eller kvinnfolkan som er utro.

Og hvorfor er man utro?

Man er ivertfall ikke glad i den man er sammen med da, så hvorfor er de da sammen? hmm.

Hva synes dere andre her om dette? og har dere opplevd utroskap? Eller det verste, vært utro selv?

Skrevet

Aldri vært utro, og så vidt jeg vet, og tror, har ingen vært det mot meg.

Bortsett fra en eks som hadde sex med ei dame samme kveld han og jeg var på første date. Men da var vi jo egentlig ikke sammen. Jeg fikk vite det en stund etter at vi ble sammen, av ei venninne av meg. men shitt au. Vi var jo ikke sammen den gang.

ellers er jeg streng på utroskap. det aksepterer jeg ikke, og er max gyldig dumpegrunn.

Skrevet

Utroskap er et onde! Og kvinner er like mye utroe som menn.

I mine øyne finnes det ikke et godt argument til å være utro!

ER forholdet så dårlig bør man avslutte det.

Men det er ikke noe jeg tenker på ofte.

Skrevet

Det er litt som å pisse i buksa, først veldig deilig og varmt, men så blir det kaldt.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...