Gjest kjærringhelvetet Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Huff hvor mye utroskap det er rundt omkring, virker ikke som noen har et seriøst forhold lengre. Det er akkurat som det er så lettvint å bare dra å knulle med noen andre...å late som ingenting etterpå. Verste jeg vet er kvinnfolk som stadig knuller med mannfolk som har både kjerring og unger hjemme. Og omvendt, mannfolk som gjør det samme. Vet ikke om det er mest mannfolkan eller kvinnfolkan som er utro. Og hvorfor er man utro? Man er ivertfall ikke glad i den man er sammen med da, så hvorfor er de da sammen? hmm. Hva synes dere andre her om dette? og har dere opplevd utroskap? Eller det verste, vært utro selv? 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Aldri vært utro, og så vidt jeg vet, og tror, har ingen vært det mot meg. Bortsett fra en eks som hadde sex med ei dame samme kveld han og jeg var på første date. Men da var vi jo egentlig ikke sammen. Jeg fikk vite det en stund etter at vi ble sammen, av ei venninne av meg. men shitt au. Vi var jo ikke sammen den gang. ellers er jeg streng på utroskap. det aksepterer jeg ikke, og er max gyldig dumpegrunn. 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Utroskap er et onde! Og kvinner er like mye utroe som menn. I mine øyne finnes det ikke et godt argument til å være utro! ER forholdet så dårlig bør man avslutte det. Men det er ikke noe jeg tenker på ofte. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det er litt som å pisse i buksa, først veldig deilig og varmt, men så blir det kaldt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.