DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er 1.75, og har noen drittlekre sko som passer perfekt til antrekket, men de er sikkert minst 5 cm på hælen, altså vil jeg bli 1.80 høy... Kan jeg gå sånn, eller kommer folk til å hviske "se på hun høye kjerringa, hun har gjort det med _vilje_! Har hun giraff-fetisj eller?" Men jeg får så fin holdning med hæl på skoa... Ærlig og kjapt nå! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 BRUK SKOENE! Du kommer til å bli dritsexy. *ikke en smule misunnelig* 0 Siter
Goliath Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan helt klart gå sånn - og jeg er sikker på at du blir helt lekker. Ikke minst pga holdningen som du selv sier:-) 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Selvfølgelig skal du bruke skoene! Hvem bryr seg om de som hvisker...De hvisker jo bare av misunnelse! Vær råsexy! 0 Siter
Gjest OnaNymNå Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 BRUK SKOENE! Du kommer til å bli dritsexy. *ikke en smule misunnelig* *Hi Hi* 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Jeg elsker dere *fly ut døra* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 *Hi Hi* Gisp, hvem er du anonyme? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg elsker dere *fly ut døra* Gudd løkk, beibeh! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvis jeg skal være ærlig nå, Vi satt på mc donalds og kan derfra sitte og se på handle livet utenfor. Plutselig sperrer vi opp øynene for der kommer ei dame så lang at det sjokkerte oss og attpåtil så hadde hun høye hæler! Ja vi syntes visst det var ille, hadde jeg ikke sett dette før så vet jeg ikke om jeg hadde svart det samme "ille" på spørsmålet ditt. rart dette.. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg hadde gjort det lett om jeg var deg. Hilsen dvergen 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan fint gå i skoene. Synes det er mange som er lange nå for tiden. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg synes du fint kan gå med høy hæl hvis du blir 1.80 høy. Jeg er 1.80 høy på sokkelesten og jeg liker ikke å gå med så veldig høye hæler,for da blir jeg jo 1.85 og det blir fort litt høyt til jente å være. Føler det er endel kvinner som er ca 1.80 høye men skjelden høyere en det. Liker ikke å bli glodd på,så derfor tar jeg ikke på meg veldig høye hæler,bare litt halv høye 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er tre cm lavere enn deg og føler meg høyreist og flott med høyhæla sko! Klart du skal bruke dem :-) 0 Siter
citygirl Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Kjør på! *misunnelig* liten av vekst:-) 0 Siter
Gjest issska Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 det kan du, er fint på høye damer også med litt høye sko. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er omtrent på din høyde, og pleier stort sett å unngå høye hæler. Det er mer av praktiske enn estetiske grunner. Men det hender jeg slår til med høye hæler sånn en gang hvert jubelår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.