Gå til innhold

Høy berte, høye sko - svar fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1.75, og har noen drittlekre sko som passer perfekt til antrekket, men de er sikkert minst 5 cm på hælen, altså vil jeg bli 1.80 høy...

Kan jeg gå sånn, eller kommer folk til å hviske "se på hun høye kjerringa, hun har gjort det med _vilje_! Har hun giraff-fetisj eller?"

Men jeg får så fin holdning med hæl på skoa...

Ærlig og kjapt nå!

Gjest Princess Peach
Skrevet

BRUK SKOENE! Du kommer til å bli dritsexy. :)

*ikke en smule misunnelig* :P

Skrevet

Du kan helt klart gå sånn - og jeg er sikker på at du blir helt lekker.

Ikke minst pga holdningen som du selv sier:-)

Skrevet

Selvfølgelig skal du bruke skoene!

Hvem bryr seg om de som hvisker...De hvisker jo bare av misunnelse!

Vær råsexy!

Gjest OnaNymNå
Skrevet

BRUK SKOENE! Du kommer til å bli dritsexy. :)

*ikke en smule misunnelig* :P

*Hi Hi*

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Hi Hi*

Gisp, hvem er du anonyme?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg elsker dere

*fly ut døra*

Gudd løkk, beibeh! :D

Skrevet

Hvis jeg skal være ærlig nå, Vi satt på mc donalds og kan derfra sitte og se på handle livet utenfor. Plutselig sperrer vi opp øynene for der kommer ei dame så lang at det sjokkerte oss og attpåtil så hadde hun høye hæler!

Ja vi syntes visst det var ille, hadde jeg ikke sett dette før så vet jeg ikke om jeg hadde svart det samme "ille" på spørsmålet ditt. rart dette..

Skrevet

Jeg hadde gjort det lett om jeg var deg.

Hilsen dvergen

:)

Skrevet

Du kan fint gå i skoene. Synes det er mange som er lange nå for tiden.

Skrevet

Jeg synes du fint kan gå med høy hæl hvis du blir 1.80 høy.

Jeg er 1.80 høy på sokkelesten og jeg liker ikke å gå med så veldig høye hæler,for da blir jeg jo 1.85 og det blir fort litt høyt til jente å være.

Føler det er endel kvinner som er ca 1.80 høye men skjelden høyere en det.

Liker ikke å bli glodd på,så derfor tar jeg ikke på meg veldig høye hæler,bare litt halv høye :)

Skrevet

Jeg er tre cm lavere enn deg og føler meg høyreist og flott med høyhæla sko! Klart du skal bruke dem :-)

Skrevet

det kan du, er fint på høye damer også med litt høye sko.

Skrevet

Jeg er omtrent på din høyde, og pleier stort sett å unngå høye hæler. Det er mer av praktiske enn estetiske grunner. Men det hender jeg slår til med høye hæler sånn en gang hvert jubelår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...