Solsikkefrø Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Så deilig å se ham igjen... nå har han vært i militæret i noe som føles som en evighet!! Han blir hjemme i 2 dager til før han må reise igjen, men det var bare så godt å se ham... I løpet av to timer har han klart å komme seg inn døra, vi har spist, hatt sex, han sovnet en halvtime, og nå er han ute med en kompis han ikke har sett på mange måneder. Det er helt i orden for meg, for vi skal ha de to andre dagene sammen, og så lenge jeg vet at han likevel bare er 5 min herfra, så kjenner jeg at han er hjemme, og det kjennes bare så BRA!!! ))))) 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Så flott! Har lest de fleste innleggene dine og du var langt nede en stund. At du lar han gå ut med en kamerat viser modning! Nyt tida sammen masse! klem 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Så flott! Har lest de fleste innleggene dine og du var langt nede en stund. At du lar han gå ut med en kamerat viser modning! Nyt tida sammen masse! klem Tuuusen takk ja, vi skal kose oss masse de neste dagene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.