Gjest kizi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har betennelse i en arm. Har brukt Voltaren i 2 dager, men har like vondt i armen. Kan jeg ta noe annet smertestillende i tillegg? Verker som pokker altså. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg mener Voltaren og Ibux ikke skal kombineres, uten at jeg husker helt hvorfor. Kanskje du kan ta paracet? Men sjekk dette ut... 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det kan du ikke, men du kan som Glimtipper ta paracet! 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ring et døgnåpent apotek og spør. Det gjør jeg ofte når jeg lurer på noe sånt. (feks Jernbanetorgets apotek i Oslo) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan ta Voltaren sammen med paracet eller sammen med Panodil. På meg virket det best med Panodil sammen med Voltaren etter en operasjon jeg hadde. Vet ikke hvordan Ibux fungerer. 0 Siter
citygirl Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Voltaren og ibux sammen = NEI. Voltaren, ibux, napren, ibuprofen og andre NSAIDs skal ikke kombineres. Derimot kan du bruke paracet, panodil, paralgin, pinex; sammen med et NSAID. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.