Gå til innhold

OBS! Syteinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg noe hyggelig, men det ble ikke noe av. Jeg besvimte på badet, slo hodet inn i dørkarmen som hadde en spiker og kuttet opp panna, i tillegg til at jeg fikk hjernerystelse. Landet på eller tok for med håndleddet, som er opphovnet og forslått, mest sannsynlig forstuet. Det var et ganske imponderende fall og jeg kan ikke huske tiden før og har mistet ti minutter av livet mitt, så dette er bare antakelser om hva som kan ha skjedd. Det var i hvert fall blod på den spikeren.

Nå ønsker jeg meg en snill kjæreste som ikke bryr seg om det svære arret jeg kommer til å få i panna og som kan stryke meg over håret til hodepinen forsvinner.

Og jada, jeg vet veldig godt at jeg ikke skal sitte ved dataen eller se på tv med hjernerystelse. Men siden jeg er alene, så burde jeg heller ikke sovne på noen timer og det kan bli vanskelig uten noe som helst å gjøre. Så jeg tar sjansen jeg og legger meg ned om hodepinen blir sterkere.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

24

• hare1365380455

4

• laguna1365380434

3

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Vinteren
Skrevet

Vær så snill og ikke legg deg dersom du har hjernerystelse!

Skrevet

Vær så snill og ikke legg deg dersom du har hjernerystelse!

Nei, skal ikke sove på en stund ennå. Har også fått broren min til å ringe meg to-tre ganger i løpet av natten. Helst skulle jeg hatt noen her, men det er ikke flust med folk som har lyst til å overnatte hos en skadet småbarnsmor sånn plutselig ;)

Gjest trøsteklem til deg
Skrevet

Nei, skal ikke sove på en stund ennå. Har også fått broren min til å ringe meg to-tre ganger i løpet av natten. Helst skulle jeg hatt noen her, men det er ikke flust med folk som har lyst til å overnatte hos en skadet småbarnsmor sånn plutselig ;)

Uff så leit, ønsker deg virkelig god bedring!

Hvor i landet bor du da?

Skrevet

Uff så leit, ønsker deg virkelig god bedring!

Hvor i landet bor du da?

Takk for det :)

Jeg bor i Oslo.

laguna1365380434
Skrevet

Huffda! :-( Og god bedring!

Har du vært hos legen da, for det MÅ du jo..Greit å få sjekket seg etter å ha slåttseg i hodet!

Ellers må du bare ta det helt med ro da, unne deg masse kakao, snop og kosemat, og bli frisk igjen før du gjør noe annet. Ting kan vente!

Og, det arret er det sikkert du som tenker mest på. Sånne ting ser nesten alltid mye større & styggere ut for innehaveren enn for andre, og minst av alt for kjekke gutter som nok vurderer helt andre ting enn et arr i panna..Kanskje det til og med får deg til å se litt barsk ut..;-)

Det er kjempetrist å ikke ha noen kjæreste eller noen andre rundt når en har slått seg eller er syk, vet det..Men du får ha en fattig trøst i oss på dol, jeg sender hvertfall over så masse symp og syketrøst jegklarer over nett nå..:-)

*klem*

:-)

Skrevet

"Nå ønsker jeg meg en snill kjæreste som ikke bryr seg om det svære arret jeg kommer til å få i panna"

Nytt sjekketriks for Glimtipper: Du får si at du er den ukjente søstra til Harry Potter! ;o)

Skrevet

Uff da, det hørtes forferdelig ut, stakkars deg. God bedring! ;-)

Skrevet

Uff, så uheldig du var da!

Stor trøsteklem fra meg.....

Gjest trøsteklem fra meg
Skrevet

"Nå ønsker jeg meg en snill kjæreste som ikke bryr seg om det svære arret jeg kommer til å få i panna"

Nytt sjekketriks for Glimtipper: Du får si at du er den ukjente søstra til Harry Potter! ;o)

Det var et utrolig bra sjekketriks!

Skrevet

Huffda! :-( Og god bedring!

Har du vært hos legen da, for det MÅ du jo..Greit å få sjekket seg etter å ha slåttseg i hodet!

Ellers må du bare ta det helt med ro da, unne deg masse kakao, snop og kosemat, og bli frisk igjen før du gjør noe annet. Ting kan vente!

Og, det arret er det sikkert du som tenker mest på. Sånne ting ser nesten alltid mye større & styggere ut for innehaveren enn for andre, og minst av alt for kjekke gutter som nok vurderer helt andre ting enn et arr i panna..Kanskje det til og med får deg til å se litt barsk ut..;-)

Det er kjempetrist å ikke ha noen kjæreste eller noen andre rundt når en har slått seg eller er syk, vet det..Men du får ha en fattig trøst i oss på dol, jeg sender hvertfall over så masse symp og syketrøst jegklarer over nett nå..:-)

*klem*

Ja, blir nok en rolig helg. Du får vurdere arret når vi møtes. Barskt eller bare freaky? *ler*

Takk for sympatien :)

hare1365380455
Skrevet

Å Glimtipper, det var da uheldig! Vet du hvorfor du besvimte?

Klem fra meg.

Skrevet

*ler* Og jeg som ikke liker Harry Potter en gang ;)

Skrevet

Uff da, det hørtes forferdelig ut, stakkars deg. God bedring! ;-)

Tusen takk for sympatien, det hjelper :)

Gjest trøsteklem til deg
Skrevet

Takk for det :)

Jeg bor i Oslo.

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, jeg. Er selv alenemor, og ofte redd for at jeg skulel svime av eller likn.

Har du ikke en hotmail adresse eller sånn, så kan jeg maile deg?

hare1365380455
Skrevet

Jeg svarte visst på feil sted.

Skrevet

Takk for sympatien og klemmen :)

Skrevet

Å Glimtipper, det var da uheldig! Vet du hvorfor du besvimte?

Klem fra meg.

Ja, er nok blodtrykksenkende medisiner kombinert med allerede lavt blodtrykk og at jeg ikke hadde spist.

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, jeg. Er selv alenemor, og ofte redd for at jeg skulel svime av eller likn.

Har du ikke en hotmail adresse eller sånn, så kan jeg maile deg?

Adressen min er [email protected] :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, er nok blodtrykksenkende medisiner kombinert med allerede lavt blodtrykk og at jeg ikke hadde spist.

Atacand? Husk å spise regelmessig du! Og drikk nok! God bedring. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...