Gå til innhold

OBS! Syteinnlegg...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Ja, blir nok en rolig helg. Du får vurdere arret når vi møtes. Barskt eller bare freaky? *ler*

Takk for sympatien :)

Det skal jeg nok gjøre..;-) Blir sikkert seende tøff ut..Som lillemus sier, en kjempekilde til oppsjekking i fantasymiljøer hvertfall..;-)

Ta deg en rolig helg og bare konse på å bli frisk. Du kjenner ingen som kan komme på besøk til deg å varte deg litt opp da? Moren din? Mødre er jo selvskrevne til litt sånn sykepusling, flinke er de gjerne og..! Om ikke fungerer jo veninner også?

Om ingen kan så får du sette på litt radio(om du ikke får alt for vondt i hodet da) sånn at du har følelsen av litt selskap.

Du får annskaffe deg katt! De er kjempegodt selskap, ikke bare om ulykken er et faktum, men også om man bare føler seg litt grå og slapp.

:-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

24

• hare1365380455

4

• laguna1365380434

3

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åh huff. :-( Jeg hadde en periode der jeg besvimte ofte. Skikkelig ubehagelig.

God bedringsklem til deg. :-)

Skrevet

Atacand? Husk å spise regelmessig du! Og drikk nok! God bedring. :)

Hm... Husker ikke navnet nå. Skal sjekke det opp :)

Ja, jeg vet, må virkelig ikke gjøre noe som øker besvimelsesfaren. Dette er andre gang på noen uker, det bare gikk så veldig mye verre. Heldigvis hadde jeg ikke Squishy akkurat da, hvis ikke hadde det vært enda verre.

Skrevet

Det skal jeg nok gjøre..;-) Blir sikkert seende tøff ut..Som lillemus sier, en kjempekilde til oppsjekking i fantasymiljøer hvertfall..;-)

Ta deg en rolig helg og bare konse på å bli frisk. Du kjenner ingen som kan komme på besøk til deg å varte deg litt opp da? Moren din? Mødre er jo selvskrevne til litt sånn sykepusling, flinke er de gjerne og..! Om ikke fungerer jo veninner også?

Om ingen kan så får du sette på litt radio(om du ikke får alt for vondt i hodet da) sånn at du har følelsen av litt selskap.

Du får annskaffe deg katt! De er kjempegodt selskap, ikke bare om ulykken er et faktum, men også om man bare føler seg litt grå og slapp.

:-)

Skal nok få litt besøk i morgen eller søndag om jeg orker det :) Hvis ikke så trives jeg fint med stillheten, egentlig. Forhåpentligvis føler jeg meg bedre i morgen :)

Mamma bor nok langt, langt unna :(

Skrevet

Åh huff. :-( Jeg hadde en periode der jeg besvimte ofte. Skikkelig ubehagelig.

God bedringsklem til deg. :-)

Tusen takk for det, NeaNoor :)

laguna1365380434
Skrevet

Skal nok få litt besøk i morgen eller søndag om jeg orker det :) Hvis ikke så trives jeg fint med stillheten, egentlig. Forhåpentligvis føler jeg meg bedre i morgen :)

Mamma bor nok langt, langt unna :(

Du får si i fra om du blir kjempedårlig og trenger noe helt akutt..Bor i oslo jeg også, vet du..Skal nok få sendt noe i en drosje, reist på legevakt etc om det blir fullkrise..:)

Hvor er småen da? Hos pappaen? Kan du forresten ikke spørre pappaen? Har ikke dere et godt venneforhold? Da burdehan jo kunne trå støttende til?

hare1365380455
Skrevet

Hm... Husker ikke navnet nå. Skal sjekke det opp :)

Ja, jeg vet, må virkelig ikke gjøre noe som øker besvimelsesfaren. Dette er andre gang på noen uker, det bare gikk så veldig mye verre. Heldigvis hadde jeg ikke Squishy akkurat da, hvis ikke hadde det vært enda verre.

Skjerpings! ;)

Håper nå det går bra med deg.

Skrevet

Stakkars deg! Og ingen som vil overnatte hos deg! Dårlig gjort, du hadde trengt noen som kunne skjemme deg litt bort og holde deg med selskap.

Hadde du vært min venninne ville jeg vært der i løpet av to minutter.

Å besvime er ikke noen spøk.

Ta godt vare på deg selv og god bedring!

klem

Skrevet

Du får si i fra om du blir kjempedårlig og trenger noe helt akutt..Bor i oslo jeg også, vet du..Skal nok få sendt noe i en drosje, reist på legevakt etc om det blir fullkrise..:)

Hvor er småen da? Hos pappaen? Kan du forresten ikke spørre pappaen? Har ikke dere et godt venneforhold? Da burdehan jo kunne trå støttende til?

Tusen takk for det, laguna :) Det er nok mange som kan hjelpe, men ikke så mange som kan dele seng med meg sånn på sparket ;)

Småen er hos pappaen, det var heldigvis en pappa-helg allikevel. Han har trøstet så godt han kan og handlet mat for meg og sånn :) Men, naturlig nok, så passer det seg ikke helt om vi sover i samme seng i natt ;)

Skrevet

Stakkars deg! Og ingen som vil overnatte hos deg! Dårlig gjort, du hadde trengt noen som kunne skjemme deg litt bort og holde deg med selskap.

Hadde du vært min venninne ville jeg vært der i løpet av to minutter.

Å besvime er ikke noen spøk.

Ta godt vare på deg selv og god bedring!

klem

Nå har jeg ikke ringt så mange, da :) Og bestisene er i en annen by akkurat nå. Eksen tilbød seg, men jeg syntes det ble litt rart. Han har i hvert fall barnet vårt, så det hjelper masse. I tillegg har han handlet og greier for meg :)

Bare litt kjipt å ha så vondt og å måtte avlyse noe hyggelig :/

Tusen takk for sympatien :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Glemte jeg å si god bedring? God bedring. :)

I morgen er helt sikkert alt så meget bedre. :)

Skrevet

HUff så vemmelig! Ønsker deg en grei natt og håper du er mye bedre i morgen!

Skrevet

Glemte jeg å si god bedring? God bedring. :)

I morgen er helt sikkert alt så meget bedre. :)

Jeg tror kanskje du sa det :) Du er uansett fritatt, siden du måtte høre på sytet mitt så lenge ;)

Skrevet

HUff så vemmelig! Ønsker deg en grei natt og håper du er mye bedre i morgen!

Tusen takk for det, flisa :)

Skrevet

Mail er sendt!

Du har fått mail tilbake :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror kanskje du sa det :) Du er uansett fritatt, siden du måtte høre på sytet mitt så lenge ;)

Neida, og jeg ble litt lettet da du sa hva som hadde skjedd. Jeg trodde jo du hadde blitt overfalt av en albinoelg eller noe sånt. Du så jo noe skambanka ut. :)

Skrevet

Neida, og jeg ble litt lettet da du sa hva som hadde skjedd. Jeg trodde jo du hadde blitt overfalt av en albinoelg eller noe sånt. Du så jo noe skambanka ut. :)

*ler* Ikke sant. Kunne jo vært daten som gikk _særdeles_ dårlig ;)

Skrevet

Uff, stakkar deg som kommer til å få arr.. Huffameg.. *himle med øynene*.

Synes synd på deg at du har vondt osv, men dette er ikke verdens undergang. Bavare meg vel!

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler* Ikke sant. Kunne jo vært daten som gikk _særdeles_ dårlig ;)

Ja, hadde jeg fått det bildet noen timer senere hadde jeg jaggu lurt på om jeg burde tro på besvimelseshistorien din. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...