Glimtipper Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Uff, stakkar deg som kommer til å få arr.. Huffameg.. *himle med øynene*. Synes synd på deg at du har vondt osv, men dette er ikke verdens undergang. Bavare meg vel! Jeg tullet _selvfølgelig_ angående arret, det bryr jeg meg ikke om Hvis noen rygger når de ser meg, så finner de nok bedre grunner enn et arr 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Stakkars deg, da! Du har all grunn til å syte. *Blåse på* og *trøste* 0 Siter
Gjest Trøsteklem til deg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du har fått mail tilbake Takk, og jeg har svart på den også! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Stakkars deg, da! Du har all grunn til å syte. *Blåse på* og *trøste* Tusen takk, Ulvinnen. Du er så snill Forresten, hils den like snille mannen din og si at nå er alt i orden med internetten 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk, Ulvinnen. Du er så snill Forresten, hils den like snille mannen din og si at nå er alt i orden med internetten Den snille mannen min smiler fornøyd og ber meg hilse tilbake Og jeg syns selv at jeg var supersnill da jeg lånte han bort til deg ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Sender over en god bedringsklem. Ta det nå med ro, hjernerystelse skal man ikke spøke med. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Den snille mannen min smiler fornøyd og ber meg hilse tilbake Og jeg syns selv at jeg var supersnill da jeg lånte han bort til deg ;-) Det var du. Ikke alle som deler ektemannen med en hvem som helst 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det var du. Ikke alle som deler ektemannen med en hvem som helst Nå er ikke du en hvemsomhelst, da :-) Men det stemmer, jeg er forsiktig med hvem han lånes ut til! 0 Siter
McLoud Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Også du som skulle ha "den kvelden" da. Føler med deg og trøster så godt jeg kan. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Også du som skulle ha "den kvelden" da. Føler med deg og trøster så godt jeg kan. :-) Tusen takk for det, Mcloud 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Uff da! Jeg har falt om noen ganger selv. Bl.a. på Rockefeller, og et annet utested i Oslo (Rock In). Men også en gang da jeg var helt alene, det skjedde på badet mens jeg tok ut linsene. Da våknet jeg etter et par minutter med vondt i hodet og forstuet lillefinger. Ønsker deg god bedring! Klem 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 DER var innlegget, ja GOD bedring stakkars lille søte deg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Uff da! Jeg har falt om noen ganger selv. Bl.a. på Rockefeller, og et annet utested i Oslo (Rock In). Men også en gang da jeg var helt alene, det skjedde på badet mens jeg tok ut linsene. Da våknet jeg etter et par minutter med vondt i hodet og forstuet lillefinger. Ønsker deg god bedring! Klem Uff, du høres like klumsete ut som meg Takk for det 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160176120' post='3327828] DER var innlegget, ja GOD bedring stakkars lille søte deg Tusen takk Angelica 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.