Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 ... hva er feil da? Jeg hadde gått fort i litt over 17 minutter, så bare fadet den ut og stoppet. Sekundene og kaloriene tikker, men beltet og avstandstelleren stopper. Etter å ha restartet noen ganger viser det seg at den alltid stopper rundt minuttet når den er stilt på 6 km/t, og når jeg starter den på 9 km/t går den i 40 sek før den stopper - uten å nå hastigheten. Tipper at den nå ikke kommer opp i mer enn 5 km/t. Ja, jeg skal ringe butikken i morgen - men jeg vil jo trene NÅ! Noen forslag? 0 Siter
Adriana Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har du smurt den i det siste da? Det blir tungt for den hvis den ikke er nok smurt. Hvis ikke så har jeg ikke noen andre forslag enn at du ringer til butikken... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har du smurt den i det siste da? Det blir tungt for den hvis den ikke er nok smurt. Hvis ikke så har jeg ikke noen andre forslag enn at du ringer til butikken... Ja, har prøvd det også Så det blir nok ingen trening på meg i kveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.