Gå til innhold

Feil på min skritteller?

Anbefalte innlegg

Gjest ny på dette her
Skrevet

Jeg kjøpte en sånn skritteller (LHL) på apoteket. Men kan ikke skjønne at den virker som den skal. Hvis jeg nullstiller den, slik at den skal begynne å telle på nytt, er det ofte den snart viser helt feil. Jeg kan feks ha gått en km og den viser bare 4 skritt!

Lurer på om jeg stiller den inn feil, eller om jeg bør gå og reklamere den?

Skrevet

Har du stilt inn skritt lengde og din vekt?

Du må også huske at for hver gang du stopper å går så må du gå 6 skritt før den begynner å telle igjen.

Jeg har selv skritteller fra lhl.

Den svarte lille boksen som du må åpne for å se skjermen på og som det står hvert skritt teller utenpå.

Skrevet

Min (ikke lik som din) er veldig var på hvor jeg har den plassert. I noen av buksene mine registrerer den nesten ingen skritt.

Skrevet

Har du stilt inn skritt lengde og din vekt?

Du må også huske at for hver gang du stopper å går så må du gå 6 skritt før den begynner å telle igjen.

Jeg har selv skritteller fra lhl.

Den svarte lille boksen som du må åpne for å se skjermen på og som det står hvert skritt teller utenpå.

Min teller alt for mye... gikk 50 skritt.. den telte 87.... har stilt inn riktig vekt og skrittlengde... hva gjør jeg galt..?

Skrevet

Min teller alt for mye... gikk 50 skritt.. den telte 87.... har stilt inn riktig vekt og skrittlengde... hva gjør jeg galt..?

Helt nøyaktig er den nok ikke men totalt sett så blir det riktig da den ikke teller alle skrittene du går en annen gang.

Mulig du også har feil skrittlengde?

Jeg har 60.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...