Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Svar meg igjen - du ble med i dragsuget... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ke? Que pasa? Det om en eller annen krets - så ble alt slettet... Var det ikke deg da? Rakk ikke lese alt 0 Siter
keinstein Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det om en eller annen krets - så ble alt slettet... Var det ikke deg da? Rakk ikke lese alt Jeg er så snill som dagen er lang. Alle elsker meg. Mine intellektuelle utredninger og belæringer er en kilde til et helt univers sitt utvikling. Er det noen som vil slette mine insiktsfulle utgydelser? Det kan jeg aldri tenke meg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er så snill som dagen er lang. Alle elsker meg. Mine intellektuelle utredninger og belæringer er en kilde til et helt univers sitt utvikling. Er det noen som vil slette mine insiktsfulle utgydelser? Det kan jeg aldri tenke meg. Nei, kanskje det var noen andre.... Det var noe på k hvertfall... 0 Siter
keinstein Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, kanskje det var noen andre.... Det var noe på k hvertfall... *snurrer på stolen og småpromper* Noen andre må det være. 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 *snurrer på stolen og småpromper* Noen andre må det være. Han derre andre kees etter eller annet er slettet av webbis 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Han derre andre kees etter eller annet er slettet av webbis Ja, så det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.