Gå til innhold

Bytte cd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et par cd'er forleden dag og nå skulle jeg høre på dem, men dvd-spilleren min har problemer. Bruker den som cd-spiller også. Den er helt ny (et par mnd gammel) og lite brukt. Nå prøver jeg den bærbare discmanen min og så langt har den ingen problemer med samme plate...

Hm. Hva ville dere gjort? Prøvd å få byttet plata? Det er jo tydelig at spilleren har problemer med den, det har den forøvrig hatt med noen andre plater også. Søren. Må jeg virkelig kjøpe ny cd-spiller?! Svarte.

Hva koster en vanlig cd-spiller i dag da?

Skrevet

240 kroner på Europris. :D

Sant?! *Setter på handlelista til onsdag* Altså cd-spiller, stasjonær som kobles til forsterker - ikke bærbar, discman eller dvd?

Skrevet

Sant?! *Setter på handlelista til onsdag* Altså cd-spiller, stasjonær som kobles til forsterker - ikke bærbar, discman eller dvd?

En sånn "ghettoblaster" skulle jeg nesten si, en bærbar sak med CD-spiller og radio. Ganske kompakt, da, nesten som en fotball med bærehåndtak. Om ikke den koster 240,- så er det ikke my mer; maks 300-og-noe.

Skrevet

En sånn "ghettoblaster" skulle jeg nesten si, en bærbar sak med CD-spiller og radio. Ganske kompakt, da, nesten som en fotball med bærehåndtak. Om ikke den koster 240,- så er det ikke my mer; maks 300-og-noe.

Jeg vil ha en som må kobles til forsterkeren min, ikke en av ghettoblastertypen. Har nemlig gode forsterker (NAD) og ikke så ille høyttalere (Gale) så jeg gidder ikke dra i hus en ghettoblaster til 400,- kan ikke tenke meg at lyden i den er noe for meg.

Har man en fortid som hifi-freak, ja, så har man det. :o) Ikke at jeg har noe superanlegg, for all del, men jeg gidder ikke gå lengre ned i kvalitet for å si det sånn.

Skrevet

Jeg vil ha en som må kobles til forsterkeren min, ikke en av ghettoblastertypen. Har nemlig gode forsterker (NAD) og ikke så ille høyttalere (Gale) så jeg gidder ikke dra i hus en ghettoblaster til 400,- kan ikke tenke meg at lyden i den er noe for meg.

Har man en fortid som hifi-freak, ja, så har man det. :o) Ikke at jeg har noe superanlegg, for all del, men jeg gidder ikke gå lengre ned i kvalitet for å si det sånn.

Ah, men da må du nok litt opp i pris, ja - og helst i en annen butikk. ;)

Skrevet

Å få tak i en dedikert CD-spiller er viist ikke helt enkelt nå for tiden.

Sjekk på hifiklubben.no, men av en eller annen grunn er CD-spillere dyrere en DVD-spillere.

Skrevet

Å få tak i en dedikert CD-spiller er viist ikke helt enkelt nå for tiden.

Sjekk på hifiklubben.no, men av en eller annen grunn er CD-spillere dyrere en DVD-spillere.

Forbauser meg ikke. Ønsker meg ordenlig platespiller, men det er i alle fall rådyrt nå for tiden.

Skrevet

Forbauser meg ikke. Ønsker meg ordenlig platespiller, men det er i alle fall rådyrt nå for tiden.

Heh, har en ganske fancy platespiller stående her.

Marantz er merket, og av den typen platespiller hvor stiftarmen beveger seg innover på et spor etterhvert som platen spilles (litt annerledes enn den vanlige typen hvor rillene på platen drar stiftarmen med seg).

Men den vil jeg ta vare på selv da.

Men tror jeg kanskje har en reservespiller i kjellerboden av den vanlige typen. Skal sjekke i morgen ;-)

Skrevet

Heh, har en ganske fancy platespiller stående her.

Marantz er merket, og av den typen platespiller hvor stiftarmen beveger seg innover på et spor etterhvert som platen spilles (litt annerledes enn den vanlige typen hvor rillene på platen drar stiftarmen med seg).

Men den vil jeg ta vare på selv da.

Men tror jeg kanskje har en reservespiller i kjellerboden av den vanlige typen. Skal sjekke i morgen ;-)

*Får nesten orgasme bare ved tanken* ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...