Gjest lurer jeg på Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Dersom man er voksen og tenner på barn så kalles man pedofil. Hva er betegnelsen for det motsatt, f.eks en tenåring som tenner på gamle mennesker? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det har ikke noe navn. Jo, det tror jeg det har. Vi hadde om det på gymnaset, men ikke snakk om at jeg er i stand til å huske hva det kan være. Gerifili? 0 Siter
birdie Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jo, det tror jeg det har. Vi hadde om det på gymnaset, men ikke snakk om at jeg er i stand til å huske hva det kan være. Gerifili? Gerofil, tenker jeg, men det ser ikke ut til å være noe "offisielt" ord. Får en del treff på den engelske varianten, men heller ikke der er det noen i ordboka. 0 Siter
Gjest bare ren tipping Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vil tro det heter geriatrifil eller noe sånt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.