Åsemor Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er det sånn at det navnet man bruker når man bestiller bør samsvare med eiernavnet på VISA-kortet? Har nettopp bestilt noe og brukt gubbens visa-kort, og håper ikke det skaper forsinkelser. 0 Siter
birdie Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, det skal ikke ha noe å si, men var det ikke et felt der du fylte ut navnet på kortinnehaver, da? Tror jeg aldri har shoppet med VISA uten at det har vært et slikt navnefelt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Nei, det skal ikke ha noe å si, men var det ikke et felt der du fylte ut navnet på kortinnehaver, da? Tror jeg aldri har shoppet med VISA uten at det har vært et slikt navnefelt. Nei, det var ikke det... 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, det skal ikke ha noe å si, men var det ikke et felt der du fylte ut navnet på kortinnehaver, da? Tror jeg aldri har shoppet med VISA uten at det har vært et slikt navnefelt. Det kommer ann på nettbutikken. Hos Dell får du bare betalt med kredittkort hvis faktura adressen registrert hos kredittkortselskap er den samme som leveringsadressen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.