Gå til innhold

Tips til sanger til min party cd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha vorspiel til neste helg og trenger tips til kule party sanger som jeg kan ha på den nye cdèn jeg skal lage.

Vet at jeg skal ha Scissors Sisters "I feel like dancing" iallefall,den er så kul.

Noen som har noen tips?

Liker all slags musikk.

Gjest her er noen sanger
Skrevet

Surferosa med Neon commando, laze med Steppin' out, Günther og Samantha Fox med Touch me, Black Lips med hippie hip, Ann Lee med 2 times, Justin Timberlake med Sexyback, Faithless med God is a dj, James Brown med Get on up, Irene Cara med Flashdance, Diana Ross Upside down, Chubby Checker med The twist, Sister sledge med We are family.

Gjest Too tired
Skrevet

Frank Zappa-Bobby Brown. Hjernen er visst for trøtt til å komme på fler - husker ikke verkentitler eller artistnavn visst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...