Gjest ingen blogger Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har ikke gjort det, men så kom jeg inn hit fra vg. Mye teit som er skrevet. http://www.vgb.no/14920/perma/109883/ 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Mjau Jeg synes ordforrådet ditt stinker! 0 Siter
McLoud Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg synes ordforrådet ditt stinker! Hva du synes stinker er ditt problem. Jeg synes kattepuser stinker, og jeg kjenner dem på lang avstand. 0 Siter
fugazi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Folk har lov til å skrive absolutt hva de vil i en blogg, så jeg driter egentlig litt i innholdet. Det jeg derimot stusset mer over, var at det ble linket til bloggen, med forholdsvis fete typer, fra førstesiden på vg.no. 0 Siter
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har lest endel bra på blogger. Lært ting jeg ikke visste fra før eller fått ny vinkling på et problem. Men det har vært mye elendig òg. Har ingen problemer at de står på første side i VG eller Dagbladet... 0 Siter
Gjest ingen blogger Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Folk har lov til å skrive absolutt hva de vil i en blogg, så jeg driter egentlig litt i innholdet. Det jeg derimot stusset mer over, var at det ble linket til bloggen, med forholdsvis fete typer, fra førstesiden på vg.no. Det var det jeg også gjorde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.