Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte meg helt alene her på DOL nå! Får ikke sove, så hvis noen har lyst til å prate litt, er jeg her...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

24

• amerikafareren

12

• Dorthe

9

• Hawkwind

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg er her og våken ; )

men du er så perfekt

Perfekt??? Så langt i fra! Hvorfor har du det inntrykket?

Kan ikke temke meg noen mindre perfekt enn meg....

Skrevet

Perfekt??? Så langt i fra! Hvorfor har du det inntrykket?

Kan ikke temke meg noen mindre perfekt enn meg....

vet ikke..

bare er sånn..

du er som frosken og nhd. Alltid pedagogiske og ordentlig esvar og aldri impulsivt eller dumt og sånt.

Skrevet

Ta deg en tur innom på irc://irc.chatcircuit.com/ #progrock

Om du har irc ;-)

Skrevet

vet ikke..

bare er sånn..

du er som frosken og nhd. Alltid pedagogiske og ordentlig esvar og aldri impulsivt eller dumt og sånt.

Jeg kan være impulsiv. Har til og med kjeftet ut noen her på DOL. Men jeg liker mennesker som er ærlige og oppriktige i sine innlegg.Liker deg.

Jeg har fått kjeft også, tro du meg!

Liker at vi kan prate om alt mulig og få masse gode råd!

Forsøker ikke å være pedagogisk, bruker heller mine erfaringer som mor, kjærester (ingen nå), søster, datter etc.

Vi kan bare bruke det vi har og det gjør vel du også!

Skrevet

Om du har irc ;-)

Àner ikke hva irc er for noe engang....

Skrevet

Jeg kan være impulsiv. Har til og med kjeftet ut noen her på DOL. Men jeg liker mennesker som er ærlige og oppriktige i sine innlegg.Liker deg.

Jeg har fått kjeft også, tro du meg!

Liker at vi kan prate om alt mulig og få masse gode råd!

Forsøker ikke å være pedagogisk, bruker heller mine erfaringer som mor, kjærester (ingen nå), søster, datter etc.

Vi kan bare bruke det vi har og det gjør vel du også!

ja det gjør jeg :)

glad i dol altså. men ønsker desperat slette og redigerings knapp. jeg kan være VELDIG impulsiv

Skrevet

glad i dol altså. men ønsker desperat slette og redigerings knapp. jeg kan være VELDIG impulsiv

Hvorfor skriver du ikke det du vil og så sletter du det i stedet for å sende det?

Det er en bra måte å redigere seg sjøl på:o)

Skrevet

Hvorfor skriver du ikke det du vil og så sletter du det i stedet for å sende det?

Det er en bra måte å redigere seg sjøl på:o)

jo..sånn i teorien høres jo det lurt ut da. Men ehm.. jeg har jo skrevet endel av mine crazy innlegg i alkoholpåvirket tilstand. og da funker ikke selvsensur så godt.

Skrevet

jo..sånn i teorien høres jo det lurt ut da. Men ehm.. jeg har jo skrevet endel av mine crazy innlegg i alkoholpåvirket tilstand. og da funker ikke selvsensur så godt.

Da er det verre.

Jeg synes du er modig som tør å skrive hvis du har drukket, jeg tør ikke nærme meg dol da ;o)

Skrevet

Gjør det noe? Vi som har vært her en stund har ingen problemer med deg. Du har personlighet og det setter jeg pris på!

Du har vært gjennom så mye at alle skjønner noe må UT. Ikke tenk på det engang.

Ingen går gjennom livet uten noen flauser, men det er jo nettopp det vi lærer av,,,,

Jeg for min del har hatt mine flauser og det gjør meg levende. Må være bånnen i bøtta å leve "perfekt", tenk så dønn kjedelig....

Skrevet

Om du har irc ;-)

Skulle ikke få svar på dette hemmelige nei...

*ble nysgjerrig nå ja*

Skrevet

Da er det verre.

Jeg synes du er modig som tør å skrive hvis du har drukket, jeg tør ikke nærme meg dol da ;o)

Ja, og du er også våken!

Skrevet

Da er det verre.

hehe..

jeg har drømt om alkotest på pc og mobil.

her om dagen fikk jeg melding fra det hvite hus.. om takk for henvendelsen og sånt..

hehe

Skrevet

Enn så lenge. Nå har jeg krangla nok med pensumbøkene og føler meg helt svimmel. Da er det seng! Natta.

Skrevet

Da er det verre.

hehe..

problemet (eller fordelen) er at du har drukket altfor lite. Derfor klarer du selvsensuren.

Skrevet

Enn så lenge. Nå har jeg krangla nok med pensumbøkene og føler meg helt svimmel. Da er det seng! Natta.

Natta, og ikke ta pensum og oppgaver med deg i drømmene....

Det kalles nemlig mareritt!

Skrevet

Ja, og du er også våken!

Jeg er nesten alltid våken på denne tida men det er sjelden det er noen på dol da,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...